Gå til innhold

***IKM uke 12***

Drømmer om nummer 3 <3

Anbefalte innlegg

Oppdaterte listen vår jeg, så kan vi alle følge med på hvem som er nestemann ut med testepinnene og heie med :)

MANDAG 18:

Drømmeren85

13q (1 pp.)

TIRSDAG 19:

Barnnummertre

Rosin i bolla?

ONSDAG 20:

TORSDAG 21:

*Wimsey*

pusseluskan

1.gangsprøver

Regina_George

FREDAG 22:

Drømmer om nummer 3 <3 (3 pp)

Lykketroll13

klishe89 (22 pp)

LØRDAG 23:

Dolly ønsker seg 3

En til, please. (11 pp)

SØNDAG 24:

BabyBoom-84 (2 pp)

Supersnusken

GRAVID!!!:

13q

Ny pp:

Drømmeren85

Fortsetter under...

Plutselig kom tr her, hele fem dager før forventet IKM. Så da er det bare å gå i gang med ny pp. Håper det går bedre for dere andre!!

Da er vi to...Med meg kom TR en dag før antatt. Gleder meg til å bli ferdig slik at vi kan starte babylagingen, denne mnd skal det skje!!:-)

Er det noen som har begynt å teste eller?

Jeg tested idag, 8 dpo og kritthvit! Kjenner endel murringer, litt mer mot høyre side, men også mot midten, og litt "midt under"..hehe. Men det var litt sånn forrige pp også, så jeg føler ikke helt jeg kjenner kroppen min godt nok uten p-piller til å si hva som er normalt og ikke normalt.. kan godt være kroppen bare gjør seg klar til TR..får vel bare vente å se:)

Noen andre som har testet?

Da er du med Daim, nicket ditt ble litt feil fordi tastaturet mitt har gjemt "stjernetegnet" for godt til at jeg klarer å finne den :)

Oppdaterte deg også Drømmer om...synd med tantekrek da. Men nå er det vår og fruktbarheten på topp, så neste pp flytter det en spire inn :)

Barnnummertre og rosin i bolla?, hvordan går det med dere?

MANDAG 18:

Drømmeren85

13q (1 pp.)

TIRSDAG 19:

Barnnummertre

Rosin i bolla?

ONSDAG 20:

TORSDAG 21:

*Wimsey*

pusseluskan

1.gangsprøver

Regina_George

FREDAG 22:

Drømmer om nummer 3 <3 (3 pp)

Lykketroll13

klishe89 (22 pp)

LØRDAG 23:

Dolly ønsker seg 3

En til, please. (11 pp)

SØNDAG 24:

BabyBoom-84 (2 pp)

Supersnusken

Daim

GRAVID!!!:

13q

Ny pp:

Drømmeren85

Drømmer om nummer 3 <3

Annonse

Litt utvannet blod på papiret i dag?? Hva er dette? Skal jo ikke ha mensen før den 21 mars. Har ca 29-31 dagers syklus. Men nå er det jo bare 24 dager siden sist mensen. Det har jeg aldri hatt før.. Og har jo to barn fra før. Hmmm. Kan det være festeblødning? Kom bare en gang på papiret... Hmm

Litt utvannet blod på papiret i dag?? Hva er dette? Skal jo ikke ha mensen før den 21 mars. Har ca 29-31 dagers syklus. Men nå er det jo bare 24 dager siden sist mensen. Det har jeg aldri hatt før.. Og har jo to barn fra før. Hmmm. Kan det være festeblødning? Kom bare en gang på papiret... Hmm

Håper det er en festeblødning!:-) Så spennende! :-)

Det kan jo være festeblødning? Så spennende! Da jeg var gravid (som endte i ma da) så blødde jeg minilite på papiret noen dager før IKM.

Ojojo...jeg opplevde akkurat det samme, bare mye tidligere i syklusen..men jeg aner at jeg har hatt EL enormt tidlig denne pp utfra kraftige symptomer. Håper det er festeblødning :) Det avgjør saken...her skal det testes, johoooo.

Annonse

Usj, tror j er ute for denne gang.. skjønner ikke noe men ferskt bitteliten blødning i går kveld. Ikke noe mer i dag men er vel bare begynnelsen. Skulle hatt ikm torsdag etter nye beregninger fra når EL var.. skuffet, men.men.. masse lykke til dere andre!!!

Nå fikk jeg litt utvannet blod på papiret igjen, også kom det 1 "strek" med litt blod. Wæhh skjønner ingenting jeg. Desember mens 22. Januar mens 21. Februar mens 22. Mars den 18??? Det kan jo ikke stemme. Februar er det jo 3 dager kortere også. Hmmm

Nå fikk jeg litt utvannet blod på papiret igjen, også kom det 1 "strek" med litt blod. Wæhh skjønner ingenting jeg. Desember mens 22. Januar mens 21. Februar mens 22. Mars den 18??? Det kan jo ikke stemme. Februar er det jo 3 dager kortere også. Hmmm

Vet du når EL var? Jeg har også hatt festeblødning et par ganger, har lignet på det du beskriver egentlig. Og hvis egget akkurat ha festet seg tar det jo litt tid før hcg stiger nok til positiv test tenker nå jeg.. Krysser i alle fall fingrene for deg, spennende! Og ingen symptomer er jo det vanligste så tidlig da, så det er i alle fall ingenting å bekymre seg for.

Heier på dere wimsey og en til Please!! Krysser fingrene for at det er festeblødning!! :)

Tusen takk :) Testet og det var nok fint lite festeblødning, så er igjen i vater og ikke innbilt på tjukka. Tester igjen på lørdag hvis ikke tanta har meldt sin ankomst.

Har litt samme som deg Wimsey.. blir omtrent 26dagers syklus. Pleide å ha 30 ca før h.spiralen.. Æsj, skal nå den hersens tanta komme så kunne hun nå ha kommet på "vanlig tid" ihvertfall.. :(

He.he hadde jo ¤de symptomene¤ denne gangen.. så kommer den ikke ordentlig igang heller.. nei, slutt på klaginga og hopper til uke 16.

Weee! Tror jeg er gravid :)) fikk skyggestrek nå i kveld, samboer kunne også se den, så det er ikke en innbilt strek :P klarer ikke å føle meg trygg før streken er heøt tydelig, så fortsetter testingen i morgen! Håper evt spiren utvikler seg skikkelig denne gangen, og at jeg sitter med en frisk baby i armene i slutten av november! :)

Tok ut H-spiralen 31.januar 2013. Hadde en liten blødninger rett i etterkant av den. 24.februar fekk eg den seriøst mest extreme TR eg noen gang har hatt. Konne tro eg blødde alt på en gang, for dei 2 årene med spiralen uten blødninger. Vett jo egentligt ikkje syklusen min nå då, etter uttaket. Men regna med at EL va ca den 10.mars. Så me hadde oss 6, 8 og 12. Blir jo heilt sjokkert og paff, dersom d sko klaffe med ein gong ;-) I løpet av den siste ukå nå, har eg svetta som ein gris under armane. Og d ska då seiast, atte eg aldri svette, på den måten. Fryse heila døgnet. I tillegg har eg hatt extreme med luft kvar dag, og mange murringer ( som om eg venta TR dei neste timane) men kjent på det ilag med litt stikking og små smerter. Men ingen TR. Men det kan jo like greit væra at syklusen min ikkje e taima og tilrettelagt, at den kommer senere enn søndag. Men katti bør eg ha fått mensen, dersom eg ikkje e gravid?? Ut neste uke??? Har sååå lyst å teste, men håpe eg klare å styra meg... Bestilt testar iposten, men dei komme ikkje før t helgå tror eg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...