Gå til innhold

Hvor mye sover deres baby på 2-3 mnd??

Anbefalte innlegg

Har de 3 siste ukene fått en baby som tar kveld i 7-8 tiden, våkner ikke før 3 før han vil ha mat og sover videre til 6. Fåt mat og sover til 7-8. Utover dagen syntes jeg han er mye våken. Vil sove en time etter han er stått opp og da sover han maks 45 minutter. Etter dette små blunder han kun. 10 minutt her eller 25 minutt der. Spiser også veldig mye iløpet av dagen. Kan godt amme opptil hver time.

Han er blid og fornøyd og smiler dagen lang.

Men jeg mener storesøster kunne sove gjerne 2-3 timer i slengen, men hun spiste mer på natta...

Fortsetter under...

Lillemor på ni uker sover sjelden lenge av gangen på dagtid.

Hender hun glimter til hvis hun sov lite på natten, vel og merke.

Stort sett vil hun ta en liten hvil en time etter at hun har stått opp og ellers er det vel 1,5-2 timer mellom hver dupp (20-30 min).

Noe lenger hvis jeg er på trilletur.

Hun sover imidlertid godt på natten og legger seg samtidig som meg foreløpig. I det siste har hun ikke hatt behov for nattmat, så da sover hun mellom 6-8 timer sammenhengende før hun våkner eller er sulten.

Veldig digg for meg, det:)

Mini her er 10 uker. Ligger seg rundt 22-23.00..

Sover 5.5-7 timer,mat,sover til 8-9.

Står opp rundt 9

Sove 20-30 min rundt 11-tiden.

Sover 1.5-2.5 time rundt 13.30-16.30.

Sover igjen 20-30 min på kvelden..

Sover ca. 8.5-9.5 timer om natten og 2-4 timer på dagen. Så til sammen 12-14 timer.

Din sover ganske mye om nettene, så er nok derfor han ikke sover så masse på dagtid..

Endret av Happypregnant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...