Gå til innhold

Luftsmerter, nedpress og kynnere.

Anbefalte innlegg

Trodde først det var kynnere, så trodde jeg den stikkendr smerten nederst i magen var nedpress... og deretter trodde jeg det var rier.

Jeg hadde stikkendr og krampeaktige smerter nederst i msgen. Så merket jeg at smertene forsvant om jeg bare slapp så mye som en liiiten fis :P

Noen som har opplevd lignende?

Den stikkende smerten i skjeden kommer nesten hver gsng babyen rører seg.. Som om han skrur seg ned i bekkenet...

Det siste døgnet har det vert mye nedpress og kynnere. Noe jeg ikke har opplevd tidligere... Når kynnerene og nedpresset tok seg opp hos deg, nærmet det seg fødsel da?

Er i uke 39, så jeg føler meg ganske klar ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144021515-luftsmerter-nedpress-og-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, nedtur.. Håpet at noe var på gang her nå...

Ikke at jeg er redd for at han skal bli igjen der inne. Men det er merkelig hvor mye en dag til eller i fra har og si når man går mot slutten av svangerskapet ;)

Har det helt likt... Uke 39+4!

Tror nok det er nærmer seg slutten for de av dere som er 38+ med mye nedpress og kynnere.

For noen uker siden gikk 1 og 2 uker så raskt som bare det!

Når går det snegle sakte!.....

Jeg er ganske sikker på at det nærmer seg slutten for de i 38 + jeg :P misunnelig.. Her er jeg "bare" 33 uker og har stikkinger, knallhard mage/kynnere og bl fra helvete. Måtte bare syte litt :( lykke til alle sammen :)

Annonse

Tror nok det er nærmer seg slutten for de av dere som er 38+ med mye nedpress og kynnere.

Jeg er ganske sikker på at det nærmer seg slutten for de i 38 + jeg :P misunnelig.. Her er jeg "bare" 33 uker og har stikkinger, knallhard mage/kynnere og bl fra helvete. Måtte bare syte litt :( lykke til alle sammen :)

Godt å høre at det er flere, jeg er 30 uker. Hun ligger med hodet godt ned og trykker, har kjent nedpress de siste dagene. Og har skikkelige kynnere. Begynte å lure på om baby skulle komme tidlig, var ikke sånn her sist. Men leser jo om flere som har det sånn.

Godt å høre at det er flere, jeg er 30 uker. Hun ligger med hodet godt ned og trykker, har kjent nedpress de siste dagene. Og har skikkelige kynnere. Begynte å lure på om baby skulle komme tidlig, var ikke sånn her sist. Men leser jo om flere som har det sånn.

Jeg og lå her ei natt og mente jeg kanskje hadde begynnende rier.. Plagsomt. Helt annet enn sist gang. Og nå har eg fått uvi og streptokokker i tillegg, så blir jo helt paranoid her jeg sitter. Oi! Det her ble enda mere syt! Men litt gøtt å syte litt ;)

Jeg og lå her ei natt og mente jeg kanskje hadde begynnende rier.. Plagsomt. Helt annet enn sist gang. Og nå har eg fått uvi og streptokokker i tillegg, så blir jo helt paranoid her jeg sitter. Oi! Det her ble enda mere syt! Men litt gøtt å syte litt ;)

Hehe, samme har jeg tenkt noen kvelder. Går og venter på at noe skal skje, syns det kjennes sånn ut. Men hun bør holde seg inne noen mnd til, litt tidlig å komme nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...