lkey Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Nå har jeg begynt å gå til kiropraktor hos Bekken og barn. Og hun vil at jeg skal komme inn 2 ganger i uka en liten stund fremover pga bekkenlåsning. Det skal betales 390 kr hver gang man er der. Dette blir jo ganske dyrt i lengden hvis man skal dit 2 ganger i uka i lang tid. Kan man få noen slags refusjon på dette? Hvorfor får man fysioterapi gratis og ikke kiropraktor?
Gjest Håpernestegang:) Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Får ikke refusjon der nei. Gikk dit selv sist svangerskap pga bekkenlåsning. 2 ganger i uka. Det ble dyrt men reddet hverdagen. Hun Elisabeth er helt fantastisk flink!!
lkey Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2013 Hvor lang tid tok det før du ble bedre?
Kreps2013 Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Hvor lang tid tok det før du ble bedre? Nå har jeg begynt å gå til kiropraktor hos Bekken og barn. Og hun vil at jeg skal komme inn 2 ganger i uka en liten stund fremover pga bekkenlåsning. Det skal betales 390 kr hver gang man er der. Dette blir jo ganske dyrt i lengden hvis man skal dit 2 ganger i uka i lang tid. Kan man få noen slags refusjon på dette? Hvorfor får man fysioterapi gratis og ikke kiropraktor? Om du jobber i kommunen kan du søke refusjon der, får tilbake halvparten av beløpet for opptil 14 behandlinger i året. På Helfo.no kan du søke om å få tilbakebetalt en liten sum, det er ikke mye per behandling men noen kroner blir det. Har selv gjort dette da jeg har brukt en formue på kiropraktorbehandling pga bekkenlåsning/løsning, men det har absolutt vært verdt det!
Gjest Håpernestegang:) Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Hvor lang tid tok det før du ble bedre? Låsningen satt i hele svangerskapet dessverre... Når babyen var ute var det magisk borte! Og jeg hadde låst bekken før jeg ble gravid. Men uten timer hos kiropraktor var smertene ikke til å holde ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå