Gå til innhold

2 streker på test idag :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

de har en sånn fin pakke som heter gravid på det apoteket på jernbanetorget i oslo så om du finner ut av hvilken kjede det er=)

med både multivitamin (tror jeg) og omega, anbefaler å ta de på kvelden fordi det er heelt pyton å kaste opp etter man har tatt disse.. de løser seg opp så fort i magen og da kaster man opp tran, æææææsssjjjj!!

Gratulerer så mye!! Håper jeg også kan slippe jubelen løs i nærmeste fremtid:) ble litt "lettet" når jeg så at det tok 11 mnd for deg,(misforstå meg rett;) ) vi går nå inn i den 9 pp, det er babyboom rundt meg, og føler "alle" blir gravide omtrent ved 1 forsøk.. Venteperioden er uutholdelig, men jeg fikk igjen litt av håpet når jeg leste dette innlegget!:) kos deg med den lille hemmeligheten din:)

Gratulerer så mye!! Håper jeg også kan slippe jubelen løs i nærmeste fremtid:) ble litt "lettet" når jeg så at det tok 11 mnd for deg,(misforstå meg rett;) ) vi går nå inn i den 9 pp, det er babyboom rundt meg, og føler "alle" blir gravide omtrent ved 1 forsøk.. Venteperioden er uutholdelig, men jeg fikk igjen litt av håpet når jeg leste dette innlegget! :) kos deg med den lille hemmeligheten din:)

Når jeg fikk sønnen min klaffet det på pp10, denne gangen pp11. Så er ikke alle som får i første periode :) Lykke til og takk for det :) :)

Annonse

Gratulerer så mye:) Vi hopper straks over i 10pp. Godt å lese at det finnes flere som ikke har blitt gravide i 1-3pp. Det føles slik, at alle blir gravide med en gang, untatt en selv:) Lykke til videre:D

Denne pp hadde vi sex senere enn de tidligere pp'ene. Jeg har syklus på 30 dager. Hadde sex på dag 16 og 18. Kanskje dere ikke treffer el ordentlig?

Jeg får alltid tr 2 uker etter pos el test (27 dg syklus).. Smiley nøyaktig tirs for to uker siden, og fikk tr i natt)Så da har jeg vel el den dagen jeg får opp smilyen? Innsatsen skal det ikke stå på, så håper det bare er tilfeldigheter for at det foreløpig ikke har klaffet:)

Jeg får alltid tr 2 uker etter pos el test (27 dg syklus).. Smiley nøyaktig tirs for to uker siden, og fikk tr i natt)Så da har jeg vel el den dagen jeg får opp smilyen? Innsatsen skal det ikke stå på, så håper det bare er tilfeldigheter for at det foreløpig ikke har klaffet:)

Er som jeg sa til kusina mi her for noen dager siden.. å få det til å klaffe er nok en store porsjon flaks. Er mye som skal klaffe for å få det til å sitte. Krysser fingre for dere alle :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...