Gå til innhold

Noen her inne som hang her i 2007 og?

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle
Skrevet

Var ikke kjempeaktiv, men leste titt og stadig. Nå er jeg tilbake og prøver vårt 3. Barn:) hadde en sa på siste fryseeggene mine i høst, så nå skal vi snart igang på Hausken. Spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Føler at jeg har hengt her i en evighet:) jeg er i uke 9 med barn nr 3. Hjemmelaget med kun pergo, av alle ting.

Skrevet

Hadde du samme nicket sist?

Skrevet

Hei:-) Jeg fikk ei datter i 2007, så har her vel mest i 2006 tenker jeg. Nicket mitt da var Litjpia77.

Jeg prøver også på nr 3. :-)

Skrevet

Eifos: hvordan går det med deg? Tenk at du ble gravid kun vha Pergo!! Fantastisk!

Skrevet

Hei Nurse77

Litjpia77 husker jeg:) velkommen tilbake:) jeg fikk også ei datter i 2007, og en sønn i 2008. Begge med IVF. Syns jeg er fantastisk heldig. Vi hadde et negativt fryseforsøk i november 2012. Negativ blodprøve 19. November, fikk uka 21.november, og startet med pergo i samme syklus. Hadde ingen blødning i mellom, men ble nok "på tjukka" tidlig i januar

Gjest Gullebolle
Skrevet

Heia mitt nick den gangen var

Emilia et eller annet:) husker begge nickene faktisk:) nå skrev jeg ikke så mye i den tiden, men litt ble d jo. Fikk en sønn i 08 og en i 09, vanvittig heldige er vi! Og helt utrolig med en pergospire,gratulerer! Har lenge hatt lyst på en 3.mann, veldig spent på hausken, skal ha innsett i april, så klar for en liten baby igjen:) bare synd det koster så masse med private forsøk, håper bare det klaffer raskt:)

Skrevet

Emilia husker jeg også. Så flott. Godt å se at det er flere av oss gamle travere her inne. Oi... Privat ja... Skal krysse fingre for dere som straks skal i ilden. Et kjempe kjør vi går igjennom både fysisk og psykisk. Men samtidig gjør vi det igjen og igjen, for det er så verdt det tilslutt:))) ja, det er fantastisk at vi fikk det til med pergo, men baksiden er at vi ikke får den oppfølgingen som vi fikk da vi tilhørte Riksen. Mye huekjør om dagen, og jeg har aldri vært så kvalm i tidligere svangerskap, som nå. Gleder meg til jeg er over i uke 12 nå kjenner jeg:)

Skrevet

Hei!

Jeg var masse her i 2007. Ble gravid på første IVF og fikk en jente august 2008.

Hadde 6 egg på frys etter det forsøket men ble ingen søsken av det. Ble derimot klaff etter første IVF igjen og fikk en gutt august 2011.

Fikk 8 egg på frys etter det forsøket og er nå igang med første fryseforsøk. Var til ul i dag og skal ha innsetting på tirsdag.

Har hatt veldig lite tanker rundt dette forsøket. Frem til i dag......... Nå merker jeg forventningene stiger.. Har dårlig erfaring med frys, så forventer egentlig ingen gode resultat.

Tenk å prøve på nr 3...! Jeg var sikker på at vi ikke kom til å få èn. Vi er superheldige!!

Morro at det er flere av oss:-)

Gratulerer med pergospire!!

Skrevet

Emilia og Dollypopp husker jeg:) Jeg hang også mye her inne fra 2007-2009. Het Frøya eller noe den gangen.

Jeg fikk en sønn i 2011 som vi adopterte fra Sri Lanka. Nå er jeg gravid med tvillinger. Termin til sommeren. Hadde aldri i verden trodd jeg skulle bli tre-barns mamma:)

Lykke til med forsøk:)

Skrevet

Og, Frøya, så koselig å høre!!

Husker deg veldig godt. Er det IVF, ICSI eller TIN babyer i magen? Gøy med 2 da! Vet dere kjønn?

Gratulerer:-)

Skrevet

Og, Frøya, så koselig å høre!!

Husker deg veldig godt. Er det IVF, ICSI eller TIN babyer i magen? Gøy med 2 da! Vet dere kjønn?

Gratulerer:-)

Takk:)

Vet ikke kjønn enda. 15 uker i dag. Skal på ordinær UL 18.mars, så håper og se kjønn da.

Dette er EA-forsøk (egg- og spermdonor). Jeg har ikke eggstokker og mannen min har litt nedsatt kvalitet på svømmerne sine. Har utallige forsøk bak meg med kun eggdonor, og mislyktes hver gang. Tilslutt prøvde vi EA. Første gangen mistet vi tvillinger i uke 8. Denne gangen håper vi det går bra:)

Gratulerer til deg med to skatter:) Lykke til med forsøket på tredjemann:)))

Skrevet (endret)

Hei, dere!

Jada, jeg var her da også.. Har ikke vært videre aktiv her siste året/halvannet, men er da her enda. Emilia, Eifos, Litjpia og Frøya, dere husker jeg, spesielt deg, Frøya. Vi var på endel av de samme trådene, husker jeg :-)

Vi fikk underet vårt til slutt, det måtte til 9 ordinære forsøk, 2 frys, 3 svangerskap og 3/4 aborter (var gravid med tvillinger og mistet dem i to omganger i første svangerskap) før vi fikk jenta vår i 2011.

Så satte vi igang med søskenforsøk (som vi ble nektet av Ullevål, men det er en annen historie) i høst, og jeg ble utrolig nok gravid igjen - men det ble en ny MA da jeg var 11 uker på vei som førte til utskrapning, antibiotikakur og innleggelse en uke senere.

Nå har jeg nettopp begynt på medisiner til nytt forsøk, og det blir forhåpentligvis uttak i starten av mars.

Gratulerer til dere gravide :-)

Endret av MK73
Skrevet

Hei, så gøy med denne tråden, hihi:-) Jeg husker alle sammen!

Skal krysse fingre for deg MK73, at veien til dette barnet går lettere en veien med nr 1. Du har vært gjennom mye!

Lykke til med hormonene;-)

Skrevet

Hei MK73 du e et levende bevis på at ivf er et "number's game" og det gir meg litt håp siden jeg har hatt mange negative og ett positivt innimellom :) Går på 3 nye med nytt mot.

Skrevet

Jeg var vel også her da,har fått 1 lita jente siden da,og har rykende fersk positiv test etter søskenforsøk nå...

Mange kjente her ja ;-)

Skrevet

Mange kjente nick her. Jeg ble gravid og fikk en gutt i slutten av 2007. Nå er jeg (etter 8 søskenforsøk og 1 MA) i uke 31 med en lillebror :-)

Lykke til videre alle sammen!

Gjest Gullebolle
Skrevet

Så moro å se så mange gamle travere her inne:-) Og det gøyeste er jo at vi alle kom i mål til slutt, selv om veien var kronglete. Jeg husker faktisk alle nickene, var nok en smule avhengig av forumet her i den tiden:-) Nå knasker jeg primolut, dvitamin og metformin og forbereder kroppen på forsøk om litt over en mnd. For de som husker meg "Emilia" Fikk jeg en gutt etter en sa og på mitt andre ivf forsøk sommeren 2008. Første frys satt lillebror og kom ut sommeren 09. Hatt noen fantastiske og litt slitsomme år med to tette, men du for en gave! Satt inn mine siste fryseegg i sepember i fjor, men mistet da i uke 7 tror jeg det var. Heldigvis taklet jeg det ganske bra. Nå blir det fryktelig spennende med nytt forsøk, blir nok bare med det ene på oss i første omgang, eller evt fryseforsøk, så krysser fingre og tær!

Skrevet

Hei, så gøy med denne tråden, hihi:-) Jeg husker alle sammen!

Skal krysse fingre for deg MK73, at veien til dette barnet går lettere en veien med nr 1. Du har vært gjennom mye!

Lykke til med hormonene;-)

Hei, Nurse77! Takk for det - nå venter det forhåpentligvis innsetting, og så er det den lange ventetiden...

Skrevet

Hei MK73 du e et levende bevis på at ivf er et "number's game" og det gir meg litt håp siden jeg har hatt mange negative og ett positivt innimellom :) Går på 3 nye med nytt mot.

Ja, det er utrolig hvor mye som skal til i enkelte tilfeller. Når man først klarer å bli gravid (og mulighetene ser OK ut på papiret) så har jeg oftest tro på at det går bra til sist - så lenge man orker og har muligheten til å fortsette en stund til... Lykke til med 3-pakken din - da er det jo gode muligheter for ny positiv test.

Skrevet

Jeg var vel også her da,har fått 1 lita jente siden da,og har rykende fersk positiv test etter søskenforsøk nå...

Mange kjente her ja ;-)

Hei, Vilsågjerne!

Husker deg godt - gratulerer med positiv test! Hurra!

Skrevet

Mange kjente nick her. Jeg ble gravid og fikk en gutt i slutten av 2007. Nå er jeg (etter 8 søskenforsøk og 1 MA) i uke 31 med en lillebror :-)

Lykke til videre alle sammen!

Husker godt deg også :-) Fikk med meg at du ble gravid ifjor. Deilig å være kommet så langt, nå er det bare innspurten igjen. Lykke til med det!

Skrevet

Så moro å se så mange gamle travere her inne:-) Og det gøyeste er jo at vi alle kom i mål til slutt, selv om veien var kronglete. Jeg husker faktisk alle nickene, var nok en smule avhengig av forumet her i den tiden:-) Nå knasker jeg primolut, dvitamin og metformin og forbereder kroppen på forsøk om litt over en mnd. For de som husker meg "Emilia" Fikk jeg en gutt etter en sa og på mitt andre ivf forsøk sommeren 2008. Første frys satt lillebror og kom ut sommeren 09. Hatt noen fantastiske og litt slitsomme år med to tette, men du for en gave! Satt inn mine siste fryseegg i sepember i fjor, men mistet da i uke 7 tror jeg det var. Heldigvis taklet jeg det ganske bra. Nå blir det fryktelig spennende med nytt forsøk, blir nok bare med det ene på oss i første omgang, eller evt fryseforsøk, så krysser fingre og tær!

Lykke til med tredjemann!

Skrevet

Oi, så mange "gamle travere" som fortsatt er i gamet! Trodde det bare var jeg...

Jeg har aldri vært kjempeaktiv, men skrev litt innimellom når vi prøvde på nr 1. Vi begynte med IVF i 2006 og jeg ble til slutt gravid på 7. forsøk i 2009. Vi føler oss usannsynlig heldige som er blitt foreldre til en fantastisk gutt som nå er 2,5 år :-) Jeg tror vi til slutt kommer til å kvele ham med kos og takknemlighet, hehe.

Vi vil gjerne ha et barn til og prøver nå på nr. 2. Holder på med 3. forsøket etter graviditeten. Vet ikke om det blir flere forsøk etter dette uansett resultat.

Lykke til til dere alle!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...