Gå til innhold

Håravfall...

Anbefalte innlegg

Flere som har begynt å miste hår etter fødselen? Evnt. når begynte dere å miste hår? Min gutt er nå litt over 4 mnd og jeg har ennå ikke begynt å miste hår... håper liksom jeg slipper unna... men det kan vel fint skje om en måned eller to går jeg ut i fra... ? Litt nysgjerrig å høre andres erfaringer...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144021390-h%C3%A5ravfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Begynte å miste ved 4-5 mnd., helt sykt hvor mye som forsvant på kort tid! Endte med å klippe lugg i julen, men nå har det kommet tilbake.. Har 4 cm piggsveis inni håret! ;) Og DET ser teit ut det! :P 4 mnd.er så kom det igjen ;)

Endret av myerz

Etter 3 måneder med amming begynte jeg å miste hår. Det synes bare på gulvet og nedover meg. Har så mye hår på hodet at det ikke er så farlig. Tør nesten ikke lage mat til gjester fordi jeg er så redd for å få hår i maten hehe ;)

her har det begynt å falle av i mengder!! :( etpar uker siden og da var tulla 3 måneder :) ... har hatt blødninger også i 2 uker nå så det er festlig!!!

Jeg fikk det flotte håret og hadde null hårtap i svangerskapet så får trøste meg med det hehe... nå har jeg fått litt lengde og så blir dumt å klippe det kortere!! men får se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...