Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type gikk dere for?

Vi har ikke helt bestemt oss, er snart i 3.tri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har vognen i hus:) termin idag, så noe annet hadde vært rart ;) vi gikk for en TFK joggster twist:) hørt bare positivt om den, og gleder meg til å trille lange gode turer med den :)

Skrevet

Jepp. Men det har jeg hatt siden 2007. Vi venter nr 3. Har en Brio happy duo.

Skrevet

Jepp, begge to er i hus.storesøsters simo kombi vogn og begges brio søskenvogn:-)

Skrevet

Jepp. Emmaljunga city cross etter storebror, ny tfk joggster twist søskenvogn og så har vi skaffet storebror en Maclaren xt trille siden han bare er 19 mnd og fremdeles trenger vogn. 2 uker til termin.

Skrevet

Den er i hus, gleder meg til å få bruke den :) Vi gikk for en mountain buggy urban jungle

Skrevet

Har city cross fra forrige, kjøpt i 2010 :)

Skrevet

Fikk den i hus i helgen - city Cross :)

Skrevet

Vi skal ha en marineblå Simovogn etter storesøster... Lyst på nyyy!! Men det er jo så dyrt...

Skrevet

har en Simo kombi vogn fra storebror :)

Skrevet

Bugaboo camelon i hus :) gleder meg til å ta den i bruk! Den er utrolig lett og god å trille :)

Skrevet

Har tatt fram Brio Kombivognen igjen for tredje gang. Ser fremdeles ny ut, så den duger vel til et barn til:)

Skrevet

Jupp, termin om 10 dager, har Bugaboo cameleon som jeg har kjøpt brukt. Skal være veldig god og lett å ta med i bilen.

Skrevet

Jepp fikk den i hus rett før jul kjøpt emmaljunga nitro av en kollega. Gleder meg til å ta den i bruk. Er kun seng vi mangler..

Skrevet

Kjøpte for en måneds tid siden, Emmaljunga Mondial Duo. Elsker den, gleder meg til å ta den i bruk. ;)

Skrevet

emmaljunga edge duo s understell ;) Gleder meg til å trille!

Skrevet

Den kom i hus når vi var 31 uker.. Kjøpt ny Tfk :)

Skrevet

Jepp, her arver den kommende babyen broren sin sin vogn:)

Emmaljunga duo edge combi:)

Skrevet

Lillebror skal bruke samme vognen som storebror:) den ser like fin ut og jeg var superfornøyd+ har alt av tilbehøret. Teutonia Mistral med 4 lufthjul( kjøpt nye hjul bare).

Gjest Min1.baby
Skrevet

Her har vognen kommet i hus for ca 2 månder siden. har 2 uker igjen til termin og vi fikk en ny Simo Kobi.:)

Skrevet

Fikk vogna i hus idag, 5 uker til termin :) Endte opp med en Simo Duo, håper vi blir fornøyde når jenta vår kommer

Skrevet

Jepp :D 8 uker igjen og TFK er i hus, gleder meg !! <3

Skrevet

Kjøpte vogn for leeeeenge siden da den kom på halv pris... Easywalker qtro. Gleder meg masse til å trille turer. 11 uker igjen :)

Skrevet

Jepp :D 8 uker igjen og TFK er i hus, gleder meg !! <3

Vi har også fått TFK joggster twist i hus, superfornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...