Gå til innhold

EGGLØSNING-TESTER??

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer rundt det å bruke eggløsningstest? I og med jeg har så uregelmessige og lange sykluser så tenkte jeg kanskje dette kunne være til hjelp.. Ellers må man nesten gardere seg ved å ha sex annenhver dag i flere uker, og det kan jo bli litt slitsomt..

Kan man stole på eggløsningstester? (Har hørt litt forskjellig der)

Tenker også at jeg er redd for å bli noe stresset ved å bruke det!

Kom gjerne med deres tanker og erfaringer rundt dette! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144021327-eggl%C3%B8sning-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan anbefale det :)

Trodde det skulle bli mye stress, men ble en vane å teste på morgen og på kvelden frem til positiv test.

Det beste tipset jeg kan gi deg er å ikke fortelle noe til samboeren hvis du begynner med det.. Da kan de føle seg mer som en avlshingst enn at du vil ha sex for lysten sin skyld.

Ikke poeng i å teste med de dyre engangstestene, for de strimmeltestene er like gode.

Anonym poster: 4402230f741fccfb7fb8a1b4ce4ce9a6

Tusentakk for svar! :) hehe pussig du sier jeg ikke skal nevne noe til han, for jeg nevnte det i stad at jeg tenkte litt på de testene, og han sa at om jeg valgte å begynne med det, så ønsket han ikke å vite når jeg har eggløsning ;) For mister litt gnisten mente han, og det kan jeg jo forstå!!

Men trenger jeg å teste både morgen og kveld altså? Mener jeg leste en plass at man testet en gang pr dag frem til eggløsning..

HI

Jeg tok utgangspunkt i min korteste syklus som jeg hadde, og begynte teste 2-3 dager før eggløsning skulle være da.

(Jeg hadde sykluser ifra 28 dager til 40 dager). Da testet jeg minst en gang pr dag(alltid til samme tid). Bør egentlig teste to ganger om dagen for å unngå gå glipp av eggløsningen :P

Den måneden jeg ble gravid så testet jeg bare en gang pr dag, så trengs nok ikke å teste to ganger :P:)

Anonym poster: 4402230f741fccfb7fb8a1b4ce4ce9a6

Jeg har sjeldent sykluser som er kortere enn 40 dager. Og da jeg var på undersøkelse hos gynekolog med innvendig ultralyd, så sa hun at jeg hadde eggløsning, og at alt var i orden :)

Ble ganske gira på disse eggløsningstestene nå, så dette skal bli spennende! Takk for god hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...