Gå til innhold

Damer med sans for interiør/farger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal male brannmuren som er i stua, bak vedovnen vår. De andre veggene er hvite. Gardinene er brune, sofaen er sandfarget. Skjenk og spisebord i hvitt.

Vi vil gjerne male i enten en dus farge, eller ha en kontrastvegg.

Forslag til farge? :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Har du bilde?Lettere å se :)

Hvor stor er veggen osv osv :)

Skrevet

Hva med en fin tapet?

Eller dus rosa er veldig lekkert til bruntoner.

Anonym poster: 7ba962e6751dd5eb2e5e3ded3a2e802c

Skrevet

Vi har to vegger i muskatnøtt, og lyse vegger ellers. Møbler i hvitt og bruntoner. Jeg synes den er veldig fin iallefall, og mange som kommenterer den:-)

Skrevet

Vil ikke legge ut bilde av stua vår, for jeg kjenner et par her inne og vil ikke bli gjenkjent ;)

Skal sjekke ut muskattnøtt fargen! Tapet bak vedovn er kanskje ikke så lurt? Jeg vet ikke..

Skrevet

Du må ikke velge tapet på brannmur!

Fargen refleksjon er myk hvit og går til alt.

Anonym poster: 8eb006454700c61a8fe640cc35e0a11d

Annonse

Skrevet

Ville valgt hvit brannmur, og heller hatt en kontrastfarge (eller tapet) på en annen vegg:)

Anonym poster: afd3a12eecdce8ef64dff8558e846674

Skrevet

Vi har malt muren våres i muskatnøtt :) Har ellers hvite vegger og mørke møbler. Er veldig fornøyd! :)

Anonym poster: 6198f3dc610ff23733bfdc467dd6148c

Skrevet

Ja, men det blir ekstra mye jobb ;) vi har nettopp malt alle de andre veggene helt hvite, så det blir ikke så aktuelt å male både brannmuren og male/tapetsere en annen vegg i tillegg. En annen ting er jo at en hvit brannmur fort blir stygg i løpet av årene..

Skrevet

Nei, mannen som er muremester sier at det ikke er lov med tapet bak vedovn, så det går nok ikke.. Flere tips? :)

Skrevet

Det kommer litt an på hva slags hvitfarge dere har ellers. Hvis dere har en eggehvit eller annen som går over i gultoner, er det fint med en sand/brunaktig farge. Trenger ikke være veldig mørk. Har dere helt hvit på veggene så er greige farger veldig fine. Rene gråtoner kan du også bruke, uansett.

Anonym poster: 895a2903b77270c59348f33fca8ecb7e

Skrevet

Veggene er helt hvite, skjenk og andre møbler er mer offwhite.. Men jeg googlet muskattnøtt fargen, og likte den godt. Tror kanskje det blir den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...