Gå til innhold

Hvor kan vi spise i nærheten av Hausken i Haugesund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefall en grei plass ikke langt unna! Trenger ikke være et restorant, men sånn middagsmat gjerne. Og en til ting - jeg har aldri vært i Haugesund ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest usababy
Skrevet

Anbefaler Oasen senter. Det er koselig, med flere kafeer samt pizzarestaurant.

Amandasenteret er heller ikke langt unna, det er større men ikke så koselig som Oasen. (Men det er jo vår subjektive mening ;) )

Oasen er i hvert fall nærmest Hausken! :D

Skrevet

Er ikke mange spiseplasser ved hausken. Men kjør ned til sentrum parker og ta turen ned på kaien, der er det flere spisesteder på rekke og rad bla MM, der har de god mat :) Ellers så finnes også illforno nede på kaien det er en italiens resturant med kjempegod italiensk mat.

Dolly finnes opp i gågaten og egon finnes rett nedenfor Dolly :)

Skrevet

Om dere kjører til oasen så anbefaller jeg dere og spise middag på Palmehagen, det er en cafe med ganske god middagsmat som feks komle om dere liker det :D

Skrevet

Oasen, er den i gåavstand? Lett å finne? Vi kommer med fly og har tid sånn i underkant av 2 timer før vi skal ha time hos dem. Kan ikke virre oss vekk langt unna tror jeg.

Skrevet

Nei til både oasen og amanda må dere nok ta bus eller taxi. Tar vel ca 15-20 min og gå ned til sentrum fra Hausken. Men nedi sentrum går det jo busser også flybusen (tror jeg, mulig den går fra flottmyr..) Ellers så er det ei sånn kebab shappe rett med hausken som selger ganske god kebab, pizza og sån type mat og så er det ei thai vogn som selger thai mat. Rett over veien så er det en meny butikk, de selger de varmat og dagens middag og det er bord der sånn at dere kan sette dere ned og spise..

Skrevet

ok! Takk for hjelpen! Litt info har jeg nå ;) Da finner vi vel ut av det! :D

Skrevet

Men om dere tar fly så tar dere vel flybussen ? Den kjører innom Oasen for dere er det bussholdeplass :) Og det går busser fra Oasen som stopper nesten rett ved Hausen :D

Skrevet

Mannen snakket noe om taxi. Jeg aner egentlig ikke. Vi har jo tid å ta buss også. Har du selv vært på Hausken til behandling? Bare nysgjerrig jeg ;)

Skrevet

Nei jeg har ikke tatt behandling der selv, bare vært til privat ul der i uke 12 :) Men jeg er selv fra Haugesund :D Uansett så ligger oasen rett etter at dere har komt dere over karmøy bruen, så Oaen er på "veien" til Hauseken uansett. Men om dere tar taxi fra oasen til hausken så er det ikke langt. Tar vel ca 5 min eller noe sånt med bil. sikert rundt 15 min om dere tar buss :D

Skrevet

Vi spiste på Egon ;) ikke veldig spennende kanskje, men om dere trenger mat etter dere har vært på Hausken en gang, så fikk i alle fall vi rabattkort av Hausken som kunne brukes på Egon. Mener det var 15 % rabatt eller noe for folk som gjennomgikk fertilitetsbehandling hos de.

Egon ligger ved sjøen i Haugesund, var ikke vanskelig å finne.

Lykke til :-)

Skrevet

3 i april - oasen ble funnet og mat fikk vi ;) Det jeg stusset litt over i Haugesund var at den der flybussen gikk ikke oftere enn 1 gang per dag ;) Etter morgenflyet. Mannen hadde sett på nettet og påstår at han klarte ikke å finne om noe ettermiddagstids den går tilbake til flyplassen. Vi kom også tilbake - tok taxi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...