Gå til innhold

Dere som har flere barn, hvem henter og leverer de eldste i barnehagen når u er i permisjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har det vært pappaen som har levert og hentet i permisjon.

Jeg har ikke sertifikat og bhg ligger ikke i gangavstand (når man har bekkenløsning). Går sjelden buss forbi der.

Hadde jeg vært god til bens hadde jeg tatt bussen ene veien og gått over fjellet tilbake ;) Satser på at det lar seg gjøre ved neste permisjon..!

Pappaen leverer, jeg henter enn så lenge. Når det blir vår kan vi heller bytte litt på :) Orker ikke så tidlig ut nå når det er så kaldt og mye dårlig vær ;)

Annonse

Nå både leverer og henter jeg storebror. Lillesøster er snart 2 mnd. Den første tida leverte mannen og jeg hentet, siden lillesøster var mye våken på natta, men sov greit om morgenen. Nå tar hun dagen ca samtidig som storebroren, så da kan jeg like gjerne levere ham.

Annonse

Føler meg litt lat her:) Pappa både henter og leverer for tiden. Minstemor er 5 uker og de andre to er 2 og 5. Mellomsøster er ganske trassig om dagen og uten bil tror jeg turen fra bhg kunne bli ganske så lang og strevsom for oss alle... Har heller middagen ferdig når de kommer:) Men når våren kommer blir det nok jeg som henter og leverer mer:) Dere som henter: greier dere å lage middag også eller får det vente til pappaen kommer? Må innrømme at det hadde vært en utfordring her å få til middag og samtidig passe på 3 små!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...