Ele Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Hei til alle gamle og nye venner her inne! Etter 3,5 år som prøvere, 10 kjemiske graviditeter, 6 runder med Femar+Crinone, 1 langt regime IVF med ett brukelig egg som endte med kjemisk, 1 kort regime ICSI med 1 egg inn og 8 på frys der det viste seg å være medikamentfeil og alt ble ødelagt og til slutt kort regime ICSI med 1 egg inn og graviditet har jeg endelig blitt mamma!! Min lille tøffing kom motvillig til verden 12.02.13, 53 cm lang, 3665 g og han var fra første sekund verdt absolutt alt vi har gått gjennom og millioner ganger mer!! Jeg er så utrolig takknemlig og nyter hvert sekund. Ønsker alle her inne får oppleve det samme, dere fortjener det, og det er verdt alt det tøffe vi må gjennom for å komme dit! <3
*venter en liten gutt feb* Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 gratulere så masse. så kom min før din
Catlady Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Fantastisk Ele !! Gratulerer så utrolig mye
Gjest Trulte med to små Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Gratulerer så masse Ele! Dette fortjener du virkelig og jeg ønsker deg masse lykke til som lykkelig mamma! Kos deg og nyt tiden med lille gutten din
Evigoptimisten Skrevet 18. februar 2013 #9 Skrevet 18. februar 2013 Gratulerer så mye:) Et bevis på at man aldri må gi opp... Nyt tiden.
Fiemamma Skrevet 19. februar 2013 #10 Skrevet 19. februar 2013 Gratulerer med mirakelet Velfortjent til tusen! Hurraaa
mars :-) Skrevet 19. februar 2013 #13 Skrevet 19. februar 2013 Hei til alle gamle og nye venner her inne! Etter 3,5 år som prøvere, 10 kjemiske graviditeter, 6 runder med Femar+Crinone, 1 langt regime IVF med ett brukelig egg som endte med kjemisk, 1 kort regime ICSI med 1 egg inn og 8 på frys der det viste seg å være medikamentfeil og alt ble ødelagt og til slutt kort regime ICSI med 1 egg inn og graviditet har jeg endelig blitt mamma!! Min lille tøffing kom motvillig til verden 12.02.13, 53 cm lang, 3665 g og han var fra første sekund verdt absolutt alt vi har gått gjennom og millioner ganger mer!! Jeg er så utrolig takknemlig og nyter hvert sekund. Ønsker alle her inne får oppleve det samme, dere fortjener det, og det er verdt alt det tøffe vi må gjennom for å komme dit! <3 Gratulerer sååååå mye... veldig hyggelig å se at det går og du gir inspirasjon til IKKE å gi opp... Vi er i gang med 5 forsøk nå.....Gir ikke opp!!! Nyyyt tiden fremover, den går så altfor fort... Klem
monky Skrevet 20. februar 2013 #14 Skrevet 20. februar 2013 ELE kjære Ele, gratulerer så masse!!!!! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå