Gå til innhold

Fy flate så ekkelt. Indre skjelvinger.

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske utslitt for tiden. Hatt betennelse i en fot og har blitt forkjølt.

Huset har forfalt endel siste uka, og i dag skulle jeg forsøke å gjøre en innsats mens ungene er i bhg.

Er i dårlig form, mulig litt feber.

Plutselig ble jeg kvalm og svimmel. Som om jeg har hyperventilert. Og skjelver innvendig. Kan vel se bittelitt dirring i fingrene om jeg holder opp hånda, men kjennes veldig godt:(

Fy, så ekkelt det er. Minner om nervøsitet på en måte, men det roet seg ikke selv om jeg ligger på sofaen og slapper av:(

Noen som har opplevd sånn?

Anonym poster: 195d599d4d6b48d7744bd0b53133ee51

Fortsetter under...

Ikke et sånt plutselig anfall, men jeg skjelver innvendig veldig ofte (daglig) når jeg hviler eller ligger. Det liksom dirrer i kroppen. Jeg har fått det sjekket, men de ant ikke noe galt, så jeg bare lever med det. Har nesten begynt å synes det er litt deilig.

Men det du har høres mer ut som noe akutt, noe som kommer sammen med sykdom, kanskje influensa, eller kanskje du har fått veldg lavt brodsukker forid du har spist for lite i dag og ellers er sliten?

Anonym poster: 00457619d030d0fff9bf262cbe38e28e

Blodtrykksfall? -Da blir jeg i alle fall svimmel og kvalm, og det kommer gjerne når kroppen er i ulage ellers... Den "innvendige skjelvinga" kan jeg ikke si jeg har bitt meg merke i, men det ville vel ikke vært så unaturlig at man skjelver på en eller annen måte når blodtrykket faller... Jeg får gjerne rykninger i armene av det, men de er godt synlige utenpå :P

Det kan være både blodtrykksfall og diabetes... ved bl.trykksfall skal du drikke vann.Jeg har diabetes og føler det akuratt sånn når jeg får lavt blodsukker.Kanskje du burde ta en tur til legen?

Anonym poster: fbc6b80ac7cba8a402041558080ddf06

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...