Gå til innhold

BDSM om graviditet, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow... Jeg har aldri tenkt på at folk har denne typen sex under svangerskap, og driver ikke med det selv men...

Jeg har hørt at man bør unngå analsex under svangerskap fordi man har lettere for å få hemorioder når man er gravid. Det går ikke ut over babyen, men deg...

Fisting kan umulig være bra uansett når det er i sv skapet. Tenk om du evt har forliggeinde morkake, det vet du jo ikke før ordinær ul.

Anonym poster: 1736b5f52b17020ed2c59a226cdd9edd

Fortsetter under...

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Kan du ikke bare droppe kvelinga til etter babyen er født, da? Og bare måååååå du ha ei arm i alle hulrom hele tiden?

Tenk på ungen!

Skrevet

DP og anal skal gå fint. Fisting skal også gå fint så lenge det ikke er for hardt oppover. Og resten er jo opp til deg. Brystvortene bør ikke stimuleres for mye visstnok. Men dette er vel mest mot slutten.

Kvelning bør du unngå pga oksygenvået.

Ellers så må dere bare ha i bakhodet at det er med en liten 3-part på alt dere foretar dere. Og det regner jeg vel med at de fleste foreldre gjør :)

Enjoy !

Skrevet

sexblogg8089.blogspot.com

Sjekk denne. Kan ikke være bra for barnet-

Anonym poster: a3740a82d6d8082cc03cceed54e791d4

Skrevet

hvor står det der at det ikke er bra for barnet?

(husk at ikke alle gjør det like ille som den bloggen der da)

:)

Skrevet

Snakk med legen din, gynekolog eller jordmor og få en sakkyndig medisinsk vurdering.

Om denne delen av sexlivet ditt er så viktig for deg er det vel ikke noe stort offer å snakke med dem. De har tross alt taushetsplikt.

Uansett er det vel verdt å innhente informasjon med tanke på ditt barns helse og sikkerhet i mors liv?

Anonym poster: 3ba1a2eef9d38ac3317f3c23e398f0c0

• 2 måneder senere...

Annonse

Skrevet

Kjenner hun med bloggen der. Og vi har snakket mye sammen om BDSM og svangerskap.

BDSM er som regel trygt å utføre, med forhåndsregler. Slag mot mage og rygg er farlig, likeså bondage og andre belastninger i det området. Breathcontrol bør ikke gjøres så lenge man ikke er veldig erfarne innenfor område, og kjenner hverandre godt.

Når mor har det bra, har barnet det bra.

For de som tenner på smerte, og liker det, så produserer jo kroppen endorfiner. Og det er bra for barnet.

Anonym poster: 2d9e4869a88bf5780c171b544b4e3c82

Skrevet

Jeg hadde fortsatt som før, men vært forsiktig med kveling og kanskje fisting. Ville vært redd for å "tukle" med livmortappen selv om man prøver å være forsiktig. Det er jo tross alt snakk om kun 8-9 mnd av livet.

Ellers kan jeg ikke skjønne at fosteret skal bli mer stressa av det her enn av vanlig sex. Kåthet og adrenalin kommer jo av forskjellige ting for forskjellige folk...

Anonym poster: 1b97eed40bbd4b1ad3dbfef3cc6f3997

Skrevet

Slemt å kalle folk syke selvom man ikke kunne tenke seg å gjøre dette selv. Godta at folk er forskjellige!

Anonym poster: 714211facd8ce0a5ea3f6f476dc89561

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...