Gå til innhold

BDSM om graviditet, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 8, lurer på hvordan det vill påvirke sex-livet?

Hva vi kan gjøre, og ikke gjøre? Vil ikke slutte med ting, men vill samtidig ikke gjøre noe som kan skade den lille :)

Anonym poster: 3db55de1ae0de4fa25fb445fe80c6485

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Praktiserte BDSM hele svangerskapet her.. Ingen problem!

Anonym poster: c67272aa2bbe52893188f53a6c5abc48

Skrevet

Vi har sluttet med kvelning. Ikke slå mot magen. Ligger ikke på magen. Utenom det er det vel ingenting man ikke kan gjøre?

Anonym poster: 8e80203975c6f3a3958db1a45c5f8ffd

Skrevet

ok, hvorfor ikke kvelning?

Hva med fisting, anal, dobbel penetering osv, noen tanker om det?

HI

Skrevet

Vi holdt på med alt du nevner hele veien. Ikke farlig på noen måte så lenge man holder seg unna slag mot magen. KOS DERE!

Anonym poster: c67272aa2bbe52893188f53a6c5abc48

Skrevet

Syke syke mennesker

Anonym poster: c8ec08bcd84c182540e21d515af5d0e5

Skrevet

Grunnen til at du skal unngå breath controll(kveling) er at du får mindre oksygen, dermed får fosteret mindre. Som igjen kan gi skader.

Jeg fikk også beskjed om å unngå for mye smerte pga fosteret/babyen kan bli stresset av det, jo lengre ut i svangerskapet.

Unngå slag mot mage, ligge på magen, være fastbundet over lang tid(kan gi dårligere blodsirkulasjon).

Samme med stimulering av brystvortene bør unngåes mot slutten av svangerskapet fordi det kan sette i gang kynnere/rier.

Anonym poster: d0d321ecca4d44b5635d63c160b8fb1d

Skrevet

det sier jeg åååå..... SYYYYYKE MENNESKER .....

Anonym poster: 81ba1a195ab66a4d6f1ba35604bdda4c

Skrevet

Hvorfor i huleste er dette syke mennesker? Fordi de har en anerledes seksualliv enn deg? I såfall er jeg ute å kjøre. De skader ingen, har glede av sex.....så da skjønner jeg virkelig ikke hva problemet er

Skrevet

Takker for svar =)

Jeg leser flere steder at fisting frarådes, men ikke noen grunn for dette? Skjønner jo at vi lar livmormunn osv være i fred, da ;)

Ang det andre, forstår jeg dere rett når jeg tenker at vi blir gradvis litt mer forsiktig mtp for langt vi går med smerte, og kvelning?

'

HI

Skrevet

Er ikke fisting å putte hele hånda opp i skjeden eller noe? Det må jo du seg selv at oppegående mennesker unngår slikt når man er gravid?

Anonym poster: 85fa3df6c1ed3bb16d54e41f83e4418d

Skrevet

Double penetration mens du er gravid? Fisting? Huff...

Anonym poster: c8b8a8e59554d7ba64d55167408c6b85

Skrevet

Breast rope bør unngås. Det bør det forsåvidt hele tiden. Du kan dø av det

Anonym poster: 18ed0463063a790b9301e33ad17cb352

Skrevet

Breast rope bør unngås. Det bør det forsåvidt hele tiden. Du kan dø av det

HÆ?

Hvorfor det eller hvordan kan mann dø av det???

Skrevet

Fordi det kutter av veldig mye blodtilførsel. Og man skal ikke stramme veldig før det er for mye..

Skrevet

Det sier jo seg selv at smerter slag og kveling ikke er noe bra for en baby i magen. og fisting ja

Anonym poster: c8ec08bcd84c182540e21d515af5d0e5

Skrevet

Ærlig talt dere som sier syke menneske osv. Folk har et sexliv selv om man er gravid, er småbarnsmamma, fedre. La nå menneskene rundt dere, ja, sier rundt dere, for jeg et HELT sikker på at venner av dere å holder på med dette i større el mindre grad, er bare ikke alle som snakker åpent om det! La de få ha sitt sexliv i fred!!!!

Her er samboeren btw dominant, men jeg har nesten mista all lyst, så er lite med det nå for tiden :( elsker å eksprimentere litt :)

Anonym poster: 6eac6899d65006f9ae3ffa1d09d1317f

Skrevet

Lurer på om dere som driver med fisting slipper å klippe/revne ? Er vel uttøyd på forhånd.... ehhh... kjenner jeg blir uvell...

Anonym poster: ae9ec6079ea517c06c763d89e70e3ec7

Skrevet

Lurer på om dere som driver med fisting slipper å klippe/revne ? Er vel uttøyd på forhånd.... ehhh... kjenner jeg blir uvell...

Anonym poster: ae9ec6079ea517c06c763d89e70e3ec7

Hahahaha. Alt man skal tenke på...

Anonym poster: 8c771f34f92ef18dee1f5266f63c66d4

Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd å føde etter at vi har begynt med dette, men ifølge mannen strammer det seg fort opp... Sexen er best om han har gitt meg en real omgang med knyttneven først, for da er det trangere enn vanlig etter på mener han...

at piskeslag, smerter osv skal være skadelig kan jeg ikke forstå, i hovedsak var det fisting og kvelning jeg tenkte på... slag i magen har han aldri gitt meg før, så den tanken slo meg ikke. jeg er mer int i reell fakta, eller erfaringer rundt dette enn dere som mener det er sykt og "selvfølgelig" er alt rundt dette farlig.

At dere ikke ville gjort det, er helt ok, men trenger ikke prøve å få meg til å føle meg syk fordet! For min del er dette en legning, og en nødvendighet som gjør meg lykkelig, skaper en helt ny nærhet og trygghet i forholdet. Dere trenger ikke like det, eller ønske det samme, men jeg ville satt pris på om de svarene som kommer har litt fakta i seg, og ikke bare hvor sykt dere mener det er.

"selvfølgelig" er det skadelig holder ikke, HVORFOR er det skadelig/ikke skadelig????

HI

Skrevet

Smerter er fordi kroppen din får en stressreaksjon (selv om du liker det og synes det er godt, så reagerer jo kroppen din fysisk på det, og produserer adrenalin). Den stressreaksjonen kan forplante seg til babyen, gjøre at den får høyere puls og etterhvert gi deg kynnere (og evt til slutt rier).

Blir det samme som andre typer smerte påført av andre årsaker.

Anonym poster: fc45ea00d43b8e726e17a442cb12e7e5

Skrevet

Smerter er fordi kroppen din får en stressreaksjon (selv om du liker det og synes det er godt, så reagerer jo kroppen din fysisk på det, og produserer adrenalin). Den stressreaksjonen kan forplante seg til babyen, gjøre at den får høyere puls og etterhvert gi deg kynnere (og evt til slutt rier).

ok, den ser jeg.... men om jeg forsto dette rett vill dette være et problem senere i svangerskapet, og ikke så tidlig som nå? Slik at man bør være mer og mer forsiktig etterhvert som tiden går?

Og selvfølgelig høre på kroppen! Får jeg kynnere eller andre ubehag som føles svangerskaps-relatert er det jo en selvfølge at man gir seg umiddelbart!

HI

Skrevet

Når kroppen din har det ubehagelig påvirkes babyen av det også. Nå vet jeg ikke så mye om det her (hva står BDSM for?) Men forstår at dere tenner på smerte el l under sex?

Tenker hvertfall at selv om du tenner på å bli f.eks slått i ansiktet kan det hende kroppen føler ubehag og dermed også at babyen blir stresset. Går kanskje an å ta en liten pause fra denne type sex eller mildne den litt til babyen er ute?

Angående kvelning forstår vel alle oppegående mennesker at dette ikke er bra for babyen! Fisting osv ville jeg rett og slett spurt legen om på neste kontroll for å være helt sikker :)

Skrevet

ok, den ser jeg.... men om jeg forsto dette rett vill dette være et problem senere i svangerskapet, og ikke så tidlig som nå? Slik at man bør være mer og mer forsiktig etterhvert som tiden går?

Og selvfølgelig høre på kroppen! Får jeg kynnere eller andre ubehag som føles svangerskaps-relatert er det jo en selvfølge at man gir seg umiddelbart!

HI

Babyens puls bør likevel ikke bli for høy. I tillegg kan du vel få forhøyet blodtrykk, som også påvirker babyen. Så sterk smerte ville jeg begrenset altså.

Og kvelning er som flere sier pga oksygentilførselen til babyen. Fisting er vel gjerne senere i svangerskapet, men husk også på at vibratorer etc ikke skal brukes innvendig når man er gravid, da vibrasjonene er skadelig for barnet og dens hjerterytme.

Jeg skjønner at dere vil opprettholde sexlivet, men av og til må man faktisk sette babyens sikkerhet og velvære foran seg selv.

Skrevet

Nå fikk jeg blødninger flere ganger i løpet av mine svangerskap etter normal sex så jeg ville vært veldig forsiktig i forhold til det du nevner her. Ville ikke stappa unaturlig store eller flere ting samtidig oppi glufsa under graviditet da dette kan skape blødninger og være skadelig for babyen....men det er bare min mening...

Anonym poster: db088a0147616e45cbbbd47fff9722d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...