rss1909 Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Hei! Jeg er nå i svangerskapsuke 22 og har i flere dager observert gul/GRØNNT slim sammen med utfloden. Sorry for grufulle detaljer, men tok på meg en gummihanske iste og prøvde å "grave ut" noe, og dette slimet kan strekkes og kommer ut som "store" deler. Skikkelig disgusting. Da jeg gjore dette la jeg merke til at jeg har noe åpning i livmorhalsen, plass til en finger, så var det noen små prikker ytterst. Har bestillt meg legetime førstkommende Onsdag, men noen som vet om dette er farlig??
Liljeduft Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Jeg ville tatt en telefon til legen. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite
rss1909 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2013 Heg ringte til legekontoret, men hu bare sa jeg skulle komme Onsdag, ikke noe mer..
Håperpåønskebaby Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Ville vært veldig forsiktig med å røre noe særlig der nede... Kan jo være noe så enkelt som soppinfeksjon eller lignende Hos meg sa legen at de normalt sett ønsket å unngå gynekologisk ubdersøkelser på gravide, med mindre det var helt nødvendig pga at det kan være uheldig. Lykke til
♡ Jersey ♡ Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å sjekke åpningen selv? Livmormunn kan være myk hele graviditeten, og da tenker jeg at det ikke er unaturlig at du får inn en finger...noen flergangsfødende er jo litt åpne hele svangerskapet. Men lurt å ikke pirke for mye der inne. Jeg har hatt flere GU dette svangerskapet, pga en tidligere fødselsskade, men de er veldig forsiktige, og tuller ikke om ikke de må!
♡ Jersey ♡ Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Tukler, ikke tuller...! Gå privat om du er stresset!
Mamsen<3 Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Hva med å ringe jordmor og høre om de kan sjekke deg? Ofte de kan mer en legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå