Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Første gangen testet jeg to ganger i uke 4 og fikk negativ, tok det som en selvfølge at jeg ikke var gravid før jeg fikk symptomer i uke 6. Da testet jeg og fikk positiv, så vet egentlig ikke når jeg for første gang kunne fått positiv.

Denne gangen testet jeg positiv to dager før IKM, pga fikk litt symptomer allerede 3 dager før IKM. Er ikke planlagt gravid så det er ikke psykiske symptomer.

Annonse

Jeg testa positivt 2 dager etter IKM. Da tok jeg tre tester før jobb! Også tok jeg og samboeren en test til 5 dager etter IKM for at han skulle ser testen han å.. Han fikk se bilde av de andre, men ville se en "ekte test" selv også :)

Ja det ble til slutt en liten gjeng som fikk positive tester fra ikm-gruppa vår! Det er jo kjekt! Hvor mange pp hadde dere før det klaffet?

Dette var første. Fikk akkurat tilbake mens, for ammer enda minstemann på 8 mnd.

Men, nå ser det ut som det kanskje ikke går veien likevel. Fikk blødning i morges. Er veldig sparsomt, men har vart hele dagen. Tok blodprøve i dag, så skal jeg ta ny på torsdag. Men legen sa at vi mest sannsynlig må begynne på ny.

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...