Gå til innhold

Mye kynnere-hva ville du gjort?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kynnere er ikke farlige med mindre de blir smertefulle og går over i premature rier. Bare livmoren som øver seg litt til fødselen :) Bare slapp av når du har mulighet til det. Men om det går over i f eks kraftig nedpress og mensenmurringer er det greit å kunne ta det enda mer med ro.

Endret av Madolyn&Muffin

Jeg svarte i den andre tråden også men. Jeg har tenkt å ta en tlf til jordmor siden jeg i tillegg til de vanlige kynnerne har svake tak i ryggen på kvelden. Er sikkert ikke farlig, men riene mine satt i ryggen sist fødsel så lurer litt.

Jeg har også mye kynnere:)

Begynte å få ubehagelige kynnere ganske tidlig, og de har til tider tatt seg opp til det som kan kjennes ut som rier.. Har prøvd å slappe av når jeg har kjent ubehaget, og lagt meg med beina litt opp (det har funka her:-p)..

Men på forrige jm kontroll fikk jeg beskjed om å reise til fødeavd. Med engang Vist jeg kjente ubehaget igjen, ikke tenke at det roer seg av seg selv hver gang.. Ikke så beroliggende det, men det fikk meg til å innse at jeg MÅ slappe av og unngå det som setter ubehaget i gang (f.eks.vasking av hus) :)

Så det anbefaler jeg videre, slapp av og unngå for mye belastninger:)

(er forresten i uke 28+4)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...