Fiemamma Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Jeg er satt opp på 125 IE. Før jeg fikk operert vekk masse endometriose gikk jeg 4 sykluser på dobbel Pergotime. Tenker på pergosyklusene med gru asså. Jeg hadde så umenneskelig vondt og var livredd da jeg tok det. Eggstokkene føltes som de hadde blylodd hengende under seg og var på nippet til å havne i ambulanse flere ganger. Er så sinnssykt redd for å få "tunge" eggstokker og smerter igjen, men nå har jeg relativt lite endometriose enda da (hvis det skulle ha noe betydning for Puregon). Noen som har erfaringer? Merka du det i magen eller gikk det greit? Setter pris på alle svar
dincene Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Man får jo ikke flere egg uten. Jeg har mye endo, merket jo at jeg gikk på hormoner men verst var jo nedreguleringssprayen. Selve sprøytene tar man jo så kort tid. Kan også hendes at det kjennes annerledes for forskjellige folk. Jeg kjenner mere i eggstokker uten at jeg går på noe. Det vil si mellom forsøkene. Jeg har ei stor endo cyste i den ene eggstokken. Forresten, jeg tok mye større doser enn du om det beroliger deg.
Kjærepære Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Jeg gikk på 150 nå sist og kjente overraskende lite Har ikke endo, da...noe ubehag blir det, spesielt de siste dagene kan buksene bli litt trange hehe, men syns det gikk fint.
Fiemamma Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2013 Fordi man hovner opp langs stikkstedene på magen? Hadde bestemt meg for å sette dem i lårene, men folk sier det gjør vondere der enn i magen (dersom man synes det er vondt da). Blæh Hvordan går ruginga di forresten?
Kjærepære Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Stikkene kjennes ikke så mye i magen Hadde ikke vurdert låra engang... Man blir jo litt støl i magen pga utviklingen av follikler I tillegg gjorde sprayen at jeg la på meg Vel... fått negativt i dag, 13 dpo, men i alle fall ingen mens. Så vet ikke helt hva jeg skal tro.
Fiemamma Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2013 Okay Jeg jobber for å få ned fettprosent nå så jeg litt å gå på hvis jeg legger på meg av medisinene. Er slank fra før, men hater trening, så jeg tenker at jo bedre grunnlaget er før et svangerskap, jo mindre jobb får jeg etter fødsel, hehe Synes magen virker så sårbar siden det er innvoller inni der og jeg har litt pine av endo, i motsetning til lårene som er som to kjøttklubber hvis du skjønner? Tenker at de tåler mer da vettu, men sykepleier sa det var litt bedre fett i magen for medisinene til å absorberes i som jeg forsto. Kanskje du produserer hcg sent, krysser fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå