Gå til innhold

Til dere med bekkenløsning erfaring !

Anbefalte innlegg

Var lite plaget forrige svangerskap, men kjenner igjen noen av smertene jeg hadde på slutten sist.

Begynte med for noen dager siden med disse smertene når jeg ligger sidelengs på høyre sida lenge.. sterke smerter i hofta og opp over i flanken på venstre side. Har fått noen knivstikk i iliosacralleddet på venstre side når jeg går i det siste.. kjenner godt det er der det er vondt..

Nå i går ble de mye værre, slet virkelig å sitte på hard stol under spilling.. mye smerter i begge iliosacralledd. Var ute å gikk i snøen, gikk greit helt til jeg kom inn å satt meg ned, smerter i venstre side. Gikk med bæremeis med 2 åringen i, vonde knivstikk i venstre siden i bekkenet.. og vondt enda...

Er dette bekkenløsning???! Er jo bare 8 uker på vei liksom...

Kan også si at kiropraktor har sagt at bekkene mitt kjentes ut som blanding av bekkenløsning og bekkenlåsning FØR jeg ble gravid, så kan være at det skulle lite til før jeg ble plaget?

Som sagt.. smerten oppover flanken når jeg ligger var jeg VELDIG plaget av på slutten sist og kjenner smertene igjen med en gang..

Håper noen kan hjelpe meg.

Fortsetter under...

Høres ut som bekkenløsning, samme smertene jeg har. Isjiassmerter fra begge ic-leddene, med de klassiske knivtikkene du snakker om. Ble aldri helt bra etter førstemann, og kjente det fra jeg ble gravid med nr to, med kraftig forværring fra uke 12... Kom deg til lege og få rekvisisjon til fysio med en gang, og ta hensyn til deg selv, slik at bekkenet holder seg mest mulig stabilt. Unngå vridninger i bekkenet, skeivbelastning, skyving av vogn/handlevogn, støvsuging, gulvvask og å legge på laken. Alt dette trigger smertene hos meg. Pass på deg selv, krysser fingrene for at bekkenet holder seg nogenlunde stabilt fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...