Babysmurf Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Hei jeg har prøvd å bli gravid i 3,5år...Har Pcos og får ikke eggeløsning av meg selv..Nå har vi hatt Inseminering på rikshospitalet og fått påvist at jeg hadde eggeløsning.Skal ta Blodprøve på om jeg ble gravid om 3 dager...men ventetiden er så uendelig lang og i dag måtte jeg bare ta en test. kom fram en svak strek ,men ovitrielle kan sitte i opptil 10 dager i kroppen..hva tror dere ? Hilsen utålmodig sjel...
Babysmurf Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2013 altså jeg har hatt en hormonstimulert syklus der eggeløsnings sprøyten ovitrielle inneholder HCG graviditets hormon. Det her står i felleskatalogen Kan forstyrre måling av HCG i serum og urin med immunologisk teknikk i opptil 10 dager, noe som kan føre til en falsk positiv graviditetstest. Pasienten skal gjøres oppmerskom på dette.
Heltefrøken Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Jeg tror du er gravid om det er 13 dager siden otrivellen ble satt:) har ikke hørt om noen som har fått falsk positiv test etter 10 dager
Babysmurf Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2013 håper det skal ta en test i morgen tidlig..har blitt testoman
Babysmurf Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2013 testen i dag var negativ, men når den fikk ligget en stund så kom det en skygge strek slik som i går...har begynt å få mens smerter og, så jeg aner ikke jeg..
Heltefrøken Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Kanskje du skal ta en digital test? Så slipper du og tyde
Babysmurf Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2013 ja hvis mensen ikke kommer innen onsdag så kjøper jeg nok en digital test hvis jeg klarer å vente så lenge
Heltefrøken Skrevet 19. februar 2013 #10 Skrevet 19. februar 2013 Æsj det var noe dritt vet hvordan det føles ! Den kom hit også får satse på neste mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå