Gå til innhold

gravid test med skyggestrek 13 dager etter ovitrielle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har prøvd å bli gravid i 3,5år...Har Pcos og får ikke eggeløsning av meg selv..Nå har vi hatt Inseminering på rikshospitalet og fått påvist at jeg hadde eggeløsning.Skal ta Blodprøve på om jeg ble gravid om 3 dager...men ventetiden er så uendelig lang og i dag måtte jeg bare ta en test. kom fram en svak strek ,men ovitrielle kan sitte i opptil 10 dager i kroppen..hva tror dere ?

Hilsen utålmodig sjel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså jeg har hatt en hormonstimulert syklus der eggeløsnings sprøyten ovitrielle inneholder HCG graviditets hormon.

Det her står i felleskatalogen

Kan forstyrre måling av HCG i serum og urin med immunologisk teknikk i opptil 10 dager, noe som kan føre til en falsk positiv graviditetstest. Pasienten skal gjøres oppmerskom på dette.

Skrevet

Jeg tror du er gravid om det er 13 dager siden otrivellen ble satt:) har ikke hørt om noen som har fått falsk positiv test etter 10 dager :)

Skrevet

håper det :) skal ta en test i morgen tidlig..har blitt testoman ;)

Skrevet

testen i dag var negativ, men når den fikk ligget en stund så kom det en skygge strek slik som i går...har begynt å få mens smerter og, så jeg aner ikke jeg..

Skrevet

Kanskje du skal ta en digital test? Så slipper du og tyde :)

Skrevet

ja hvis mensen ikke kommer innen onsdag så kjøper jeg nok en digital test :) hvis jeg klarer å vente så lenge ;)

Skrevet

Æsj det var noe dritt :) vet hvordan det føles ! Den kom hit også:( får satse på neste mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...