Gå til innhold

Noen som har reist med SuperSpeed 2 med barnevogn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser for meg det er tungvint å få vogn ut av bilen inne på fergen.. , men snuppa er bare 2 mnd når vi har planer om å dra, så føler vogn er ett must på båten i 4 timer....

Skrevet

Me brukte ikke vogn hadde bære sele der e ikke akkurat goe plass på båten så hadde nok følt den sto i veien :)

Skrevet

Hva gjorde dere om hun sov? Sov i bæreselen?

Sikkert dumme spørsmål , men får skylde på at vi er førstegangsforeldre :P

Skrevet

Du såv di enten i armane våre eller me lagte te på ett sete men når vi reiser med det båten bestiller vi alltid med sitteplasser med bord :)

Skrevet

Takk for svar :)

Merker det er mye man tenker på :P

Skrevet

Reiste med superspeed i sommer, sammen med et vennepar som også har en liten en. Vi hadde begge med vogn - NULL PROBLEM :)

Når vi stod i bilkø for å komme ombord på båten tok vi vognen ut av bilen, og jeg og veninna mi trillet vognene med barn ombord. Det er heis inn til et venteområde, og der sitter man frem til man blir sluppet ombord. Vi hadde ikke bestilt sitteplass, men fant sitteplasser som vi hadde hele turen uten problemer. Trillet vognen rundt i korridorene for å få vesla til å sove, og vognen kommer fint frem på taxfree`n ;)

Jeg ville aldri reist uten vogn - det var gull verdt å ha den med - også får man som foreldre to frie armer (man skal jo gjerne på do i løpet av turen, spise litt, handle litt osv). Veldig kos for oss voksne å kunne sitte og skravle + drikke kaffe mens ungene sov i vogna.

Skrevet

Godt å høre det fungerer med vogn :) Hadde vært det beste..

Slipper man inn før bilene? Da er det lettere å få sitteplass også, før alle andre kommer ;)

Skrevet

Reist to ganger med vogn, ikke noe problem :)

Skrevet

Reist to ganger med vogn, ikke noe problem :)

Du gikk også om bord?

Skrevet

Hm nei vi har reist med bil så da kommet fra cardeck. Sorry om jeg misforsto spørsmålet.

Skrevet

Da vi reiste med superspeed gav vi bare beskjed i bookingen og til kaiarbeiderne om at vi hadde vogn med og fikk en spesielt romslig plass på bildekket.... Fungerte veldig fint :)

Skrevet

Da vi reiste med superspeed gav vi bare beskjed i bookingen og til kaiarbeiderne om at vi hadde vogn med og fikk en spesielt romslig plass på bildekket.... Fungerte veldig fint :)

Det var en god idé ! ;)

Skrevet

Vi reiser med superspeed maaaange ganger i løpet av året og har alltid med barnevogn. I verste fall må mannen løfte vognen over et par pansere og så triller vi inn i heisen. Null problem. Ville ikke tenkt så mye mer på det om jeg var deg;)

Skrevet

Vi reiser med superspeed maaaange ganger i løpet av året og har alltid med barnevogn. I verste fall må mannen løfte vognen over et par pansere og så triller vi inn i heisen. Null problem. Ville ikke tenkt så mye mer på det om jeg var deg;)

Takk takk ;)

Skrevet

Vi skal også reise med superspeed i sommerferien i år. Kjekt å vite at det ikke blir noe problem med vogn der.

Vi tenkte og ikke bestille med sitteplasser,noen erfaringer med det? Har en 3 åring og en liten en på 3 måneder på den tiden.

Skrevet

Vi gikk ombord med vognene, og det fungerte supert - og var ombord i båten før de som kjørte ombord med bil, så fant lett sitteplass :) Vi hadde ikke bestilt sitteplass, og kommer ikke til å gjøre det neste gang vi skal reise med superspeeden heller. Vesla på 1,5 løp rundt og koste seg, og ville være med å se på underholdningen med "Kaptein Kid" osv (og etter to timer med full fart sovnet hun i vogna, så var veldig godt å ha den med). Men det var alltid en fra reisefølget som satt og passet på sitteplassen vi hadde kapret når vi kom ombord- fungerte supert :)

Skrevet

Jeg reiser med superspeed 1, men det er vel noe av det samme. Hvis vi synes det ser trangt ut når vi parkerer er det bare å stoppe en halvmeter før vi kan, altså litt unna bilen foran, da kan vi bare rulle litt nærmere når bilen bak har parkert og det blir enkelt å få ut vogna. Det går også bra å gå ombord. Av og til slipper gående på først og av og til slipper bilene på først.

Ikke alle plasser egner seg for vogn, så vi sender gjerne noen opp med det samme hvis vi ikke har reservert plass. Da kan de holde plasser mens resten får pakket med seg alt det andre. Uansett om vi gjør det sånn eller ikke synes vi det lønner seg å gjøre alt klart mens vi enda står ute og venter. Da er alle enige i hva vi skal ta med inn, og det er pakket klart. Da tar det ikke så lang tid på det bråkete og litt skumle dekket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...