Gå til innhold

UL fredag, blødning i dag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke blødd selv.... Men hvis det ikke er så mye blod og du ikke har vondt så er de store muligheter for at alt er bra!! Men skjønner godt du blir redd... Jeg ville ringt dit jeg var på ul imorgen og bedt om å få komme inn en gang til... Ellers ville jeg tatt en privat ul : )) lykke til!!!

om det var vaginal ul, så hender det ofte at man blør etterpå.

Jeg hadde vaginal UL både uke 7 og uke 10, hadde blødninger etter begge to.

Det er visst helt normalt. Men om du er nervøs, så hadde jeg tatt kontakt med lege for en sjekk. Skjønner godt du blir nervøs.

Jeg blødde i uke 4, 5, 6 og i slutten av uke 7. Var til UL når jeg var 6+1, da var det ikke noe hjerte å se. Var igjen til UL når jeg var 6+5 og da var det bankende hjerte og alt så bra ut :)

Jeg fikk beskjed om at så lenge jeg ikke blør mye (mer enn en teskje som legen ekkelt nok beskrev det som), ikke hadde smerter og ikke hadde noe klumper eller koagler i blodet så var det høyst sannsynlig en normal blødning :)

Jeg fikk vite at jeg har en irritert livmorhals og blodårer som ligger langt ute (nede) som lett sprekker, og som da kommer ut som blod :)

Jeg er ikke lenger bekymret når det kommer noen dråper med blod, så lenge jeg ikke har smerter :) Jeg er nå 8+1 :)

Men er du bekymret så er det bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, hvis det hjelper på tankene og nervøsiteten :)

Masse lykke til! :)

Jeg hadde sjekket... Jeg så bankende hjerte i uke 7, en og en halv uke etter var det en blodtråd i utfloden, og lilleskatten hadde ikke hjerteaktivitet lenger:( jeg skal på utskrapning idag, ingen mer blødning og ingen smerter..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...