bolla piggsvin Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Hei hvilken termin kommer legen til og følge?jeg vet ca når unnfangelsen skjedd men kommer han til og følge menstermin? Blir en uke i forskjell da:) Og når skal man ringe å bestille første kontroll? Er barn nr 3 dette men glemmer fort:) Takk for svar
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 du kan sikrt ringe og avtale en time snart. pleier være vanlig md første kontroll time nærme uke 12 .
Balumpalump Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Min lege regnet ut termin etter hva jeg sa, ikke etter menstermin. For meg var det ganske enkelt umulig å ha blitt gravid på menstermin ettersom typen var utenlands på det tidspunktet
bolla piggsvin Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2013 Hihi ok:) ja då satser jeg på min termin:)
Tina-30 Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Hei titter innom fra 3 trimester:) de``hører``på din termin frem til evn ultralyder.Jeg vet når eggløsning skjedde da jeg brukte monitor og vet jo hvilke 3 dager vi hadde sex.Legen hørte på meg helt til tidlig ultralyd,da ble jeg satt tilbake 1 uke.. prøvde å si at jeg var alene på hytta da de mener jeg ble gravid. På ordinær ultralyd ble jeg satt tilbake hele 9 dager og det er kun det de forholder seg til.. tar mål av barnets hode + lårben,alle fostere skal visst ære like store i uke 18-20..
bolla piggsvin Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2013 Ja husker med nr 1 ble jeg satt tilbake pga str på barnet.måtte komme tilbake på ul siden hu var så lita.men fødte 3 uker før terminen di satte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå