Gå til innhold

Så var det over igjen:(

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så et bankende hjerte forrige uke, idag stille:( mandag må jeg ha utskrapning:( legen idag så et død embryo og en ekstra fostersekk:( så kunne blitt ti, men blir ingen:( jeg er helt knust:( uke ni idag:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så trist :( har vært så mange gladmeldinger i det siste og de siste dagene har eg lest om flere som har mistet:( er så grusomt! Du må ha lykke til med alt du skal igjennom.. Tankene mine går til deg!

Skrevet

Å neeeei...! :-( stakkars deg, skjønner godt at du er knust... :-(

Føler så veldig med deg, skulle ønske du slapp å gå gjennom dette nok en gang... :-( stor klem til deg!

Skrevet

Å nei. Ta vare på deg selv. Håper du har noen rundt deg du kan prate med.

Skrevet

Å nei, nei, nei.

Blir veldig lei meg på dine vegne.

Send meg gjerne ein pm om du vil; eg har nett mista eg og. Tenker på deg og griner for deg.

Skrevet

Føler med deg. Det er så fortvilende å gå i alle disse ukene og håpe og vente, for så å få den tristeste nyheten. Og ved ni uker har man rukket å forestille seg en god del om hvordan fremtiden blir...

Har ikke så mye fornuftig å si. Tenker på deg. Lei meg på dine vegne.

Skrevet

Nei! Dette skulle jo ikke skje! Er så lei meg på dine vegne. UL-skjermen som blinker trist mot deg, er så uendelig trist. Tenker på deg og sender deg en diger, varm, trøsteklem.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er så urettferdig!!! utrolig trist selma!! her som det var så mange gladnyheter... håper du kommer deg på beina igjen, og klarer å se fremover! ønsker deg alt godt... klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...