Gå til innhold

Sliter litt med tidligere leggetid på gull på 4 mnd

Anbefalte innlegg

Vi legger henne nå mellom 22 og 23.

Lyst til å begynne å legge henne tidligere og til fast tid.

Men er sååå vanskelig. Vet aldri når hun vil ta en lur.. Og jeg kunne jo såklart holdt henne våken men blir hun altfor trøtt vil hun ikke ta puppen. Da blir hun bare "gæærn":P

Så er veldig vanskelig å time det.. Huff. så vanskelig..

Fortsetter under...

Med begge mine har det kommet av seg selv. Min første begynte å sove kl 19.00 når hun var 1 måned, og han jeg har nå begynte rundt 3 måneder. Nå er han straks 4 mnd og det gjør godt med litt voksentid :) Så min erfaring er i alle fall at det kommer av seg selv når den lille er klar ;)

Sånn er det her også, men vi startet med at hun sovnet 03.00 på natten. Nå et vi helt nede i klokken 21-23;) det har kommet av seg selv. Derfor tar vi kveldsstellet tidlig tilfelle hun skal sovne før en dag ;) klokka 19 hadde vært topp. Hun er 3 måneder og 2 uker.

Vi startet med "kveld" kl 03-04 til å begynne med. Når hun var ca 5 mnd gikk vi fra leggetid kl 23 til kl 19 på tre dager, helt plutselig og av seg selv ble hun veeeeeldig kveldstrøtt. Så jeg ville ikke stresset og styrt så mye med det, men bare ventet til det ordner seg av seg selv når babyen er klar. Samme greia med eldstemann bare at han ble "klar" litt før, litt før 4 mnd.

Da vi begynte å legge gutten vår kl 19,ventet vi ikke på at han skulle vise tegn på å være trøtt.vi bare sørget for at han ikke hadde sovet siste to timene,så sovnet han og sov 3-4 timer!

Men vi har kanskje hatt litt flaks..?

Annonse

Kjenner meg igjenn i disse innleggene..

Her kom det også over natten, da mini var 5 måneder.

Etter mye hyling og kolikk trodde jeg ALDRI at han skulle finne roen av seg selv og sove heeeele natta :)

Men det har skjedd, og han legges rundt 19.30 -opp ca 06-30

Det er så deilig.

Min konklusjon er også at dette kommer av seg selv..

(Er ikke for de skriketoktene når babyen er såpass liten)..

:) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...