Gå til innhold

Sex for å sette igang fødsel, funket for dere?

Anbefalte innlegg

Vert hos jordmor i dag og fått litt akupunktur :) ble også strippa og skjekke for modning,

3 cm og helt moden.. Hun tok rett på hode til babyen, og var redd for å ta vannet mitt,, til sammenligning var jeg ikke moden på mandag.. Så det bar nok hjulpet noe..

Nå har jeg sterke kynnere/ rier? Usikker... Vurdere å ringe føden om en stund å høre..

når har du termin mbea?

Fortsetter under...

Hei, det ble rier på meg på onsdag. :) klokken 17, var vi nesten sikre på at det var rier, 1730 ringte vi barnevakten som kom til oss klokken 18. Og 1846 var Snuppa ute..

Ble en litt dramatisk styrtfødsel da.. Vi dro hjemme fra klokken 18 og kjørte mot sykehuset, etter ca 10 mi skjønner jeg at dette går ikke å ber mannen ringe sykehuset/føden for å få en ambulanse. Møter ambulanse på halvveien, og blir flyttet over i den. Blir så skjekket og vurdert om vi kommer til å rekke sykehuset. Vi kjører, og jordmor blir sent i mot oss. Ankommer akutten og blir igjen vurdert om vi har tid til å dra på føden, eller om babyen skal komme på akutten. Bestemmer oss for å prøve å komme til føden i 7 etg. Men jordmor ser at dette i går og vi går på føden i 1 etg i stedet. ( sykehuset her har to avdelinger, og jeg skulle vert på den i 7 siden jeg ikke var risiko fødende) ankommer fødestue, for lokalisert mannen min som kjørte bak oss, presser to ganger og Snuppa er her. :)

49 cm, 3660g og 37 cm rundt hode. Og ingen rifter :)

Var litt morsomt, jordmor som tok i mot babyen var den samme som satte akupunktur tidligere på dagen. :)

Menstermin er i dag, 23/2 og ultralyd termin 5/3. Så kom nesten to uker før tiden.

Nå er vi hjemme å koser oss.

Usikker på om det var sex eller akupunktur som gjorde susen. Kanskje det var en kombinasjon :)

Å herrefred!! For en fantastisk historie!!

Gratulerer så mye. Du fikk det til å høres... Gøy ut :P

Får hvem som helst slik modningsakupunktur? ;)

Sikkert og visst at det blir sengehygge i kveld ;)

Hei, det ble rier på meg på onsdag. :) klokken 17, var vi nesten sikre på at det var rier, 1730 ringte vi barnevakten som kom til oss klokken 18. Og 1846 var Snuppa ute..

Ble en litt dramatisk styrtfødsel da.. Vi dro hjemme fra klokken 18 og kjørte mot sykehuset, etter ca 10 mi skjønner jeg at dette går ikke å ber mannen ringe sykehuset/føden for å få en ambulanse. Møter ambulanse på halvveien, og blir flyttet over i den. Blir så skjekket og vurdert om vi kommer til å rekke sykehuset. Vi kjører, og jordmor blir sent i mot oss. Ankommer akutten og blir igjen vurdert om vi har tid til å dra på føden, eller om babyen skal komme på akutten. Bestemmer oss for å prøve å komme til føden i 7 etg. Men jordmor ser at dette i går og vi går på føden i 1 etg i stedet. ( sykehuset her har to avdelinger, og jeg skulle vert på den i 7 siden jeg ikke var risiko fødende) ankommer fødestue, for lokalisert mannen min som kjørte bak oss, presser to ganger og Snuppa er her. :)

49 cm, 3660g og 37 cm rundt hode. Og ingen rifter :)

Var litt morsomt, jordmor som tok i mot babyen var den samme som satte akupunktur tidligere på dagen. :)

Menstermin er i dag, 23/2 og ultralyd termin 5/3. Så kom nesten to uker før tiden.

Nå er vi hjemme å koser oss.

Usikker på om det var sex eller akupunktur som gjorde susen. Kanskje det var en kombinasjon :)

Gratulerer! Helt fantastisk å lese! Akupunktur here I Come ;)

Takk takk alle sammen :)

Koser oss hjemme nå :)

Akupunktur kan alle ta tror jeg. Her hvor vi bor så tilbyr de det på helsestasjonen. Men også private jordmødre gjør dette. Jeg gikk privat for da får jeg også ultralyd og kan se at babyen har det bra i magen enda. :)

Det som var litt ekstra morsomt var jo at det var hun jordmoren jeg var hos tidligere på dagen som møtte meg på sykehuset. Deilig med ett kjent fjes. Og så tidligere på dagen estimerte hun Snuppa til ca 3,6 kg.. Og ut kom hun noen timer senere og var 3,66 kg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...