Gå til innhold

Sex for å sette igang fødsel, funket for dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kanskje vi skal prøve igjen i kveld da, må jo være moden nå 6 dager over termin vel :P

samme tenker jeg! :P kan jo ikke skade å prøve? ;)

Nei kan jo ikke skade, men slitsomt er det nå på slutten :P

Annonse

Hva er rikshospitalets sexoppskrift?

http://www.krakle.com/magesiden/m_sexoppskrift.html

Tror det bare er jm/lege som kan si om en er moden. Men kanskje mensmurringer er et tegn på at modning er på gang?? Noen som vet? Jeg er jo bare førstegangsfødende, så ikke vet jeg.

Annonse

Det funker! Er lesbisk men fikk en kompiss til å sprute i en kopp for oss:) sprøytet det inn med sprøyte og 1 time senere startet riene:) dette har nok mye med hvor moden du er fra før av...men nå sitter jeg nå her med rier da!

Det funker! Er lesbisk men fikk en kompiss til å sprute i en kopp for oss:) sprøytet det inn med sprøyte og 1 time senere startet riene:) dette har nok mye med hvor moden du er fra før av...men nå sitter jeg nå her med rier da!

Eeeww.. Too much information..

Ingunn 89: hvordan går det? Fortsatt kynnere?

Vi hadde også sex men hjalp lite for han var for trøtt så ingen sperm:))

Så får vel prøve litt tidligere på kvelden...

Fortsatt kynnere. Veldig kraftige og kommer oftere nå. Hadde sex idag tidlig også. Hehe.. Håper det hjelper på! Jeg var hos jordmor på torsdag og har 1 cm åpning, så da kjører vi på, hehe

Nå ser det ut som det funket. Hadde en runde i går kveld når vi la oss, og våknet i natt ca kl 04 av det jeg er ganske overbevist over er rier. (Regelmessige og vonde.) Så er vel kanskje noe i det at man må være moden for at det skal funke?! Hadde forresten masse mensmurringer i hele går som var sterkere enn det jeg har hatt siste 1-2 ukene.

Kjæresten min nekter å ha sex nå.... :((

Jeg ønsker egentlig sex for å se om vi kan få litt fortgang i denne fødselen, så teknisk sett er jeg ikke veldig keen så da nekter han.

Vil bare ha litt hjelpemiddel inn... Ikke ligge å ha sex i en time...

Pfff!!

Blir vel overtid og vel så det...

Vi har brukt denne metoden i kveld. Måtte bruke kondom pga soppinfeksjon :-/ så disse edle modningsdråpene fikk jeg jo ikke...

Men det må vel være gunstig at noen har romstert litt inni der, skulle man tro :P og så husker jeg at jeg leste for en stund siden at sammentrekningene under selve orgasmen ksn være med å sette i gang fødsel :) så jeg satser på at kveldens ekstremsport (for det er jo slik det oppleves i uke 39) kan ha gjort nytte uansett :)

Prøvte i går morges.. Og hadde masse kynnere og nedpress hele dagen. Håper det hjelper for modning :) får prøve igjen når jeg orker.. Er ikke bare bare når en er stor som en hval og har bekkenløsning...

Vert hos jordmor i dag og fått litt akupunktur :) ble også strippa og skjekke for modning,

3 cm og helt moden.. Hun tok rett på hode til babyen, og var redd for å ta vannet mitt,, til sammenligning var jeg ikke moden på mandag.. Så det bar nok hjulpet noe..

Nå har jeg sterke kynnere/ rier? Usikker... Vurdere å ringe føden om en stund å høre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...