Gå til innhold

Sex for å sette igang fødsel, funket for dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usikker.. Men vurdere å prøve.. Er 38 uker i følge ul termin, og 39+3 ifølge mens termin... Har hatt bekkenløsning siden uke 4.. Så nå er jeg lei!!

Men føler meg stor som en hval da.. Får se om vi får det til :)

Skal oppdatere om det funker.. Men orker ikke prøve før i morgen... I kveld er jeg utslitt...

Har du tatt akupunktur ? Jeg har booka meg time på mandag og onsdag.. Så håper på fødsel neste helg, eller uka etterpå.. Krysser fingrene for å slippe overtid.

Håper babyen din kommer snart. :)

Annonse

Her funker ingenting. Sex, akupunktur, husvask, turgåing, nattlysjolje, svisker- nothing. Han har grodd fast her inne, 3 dager til termin og ingen tegn til noe.

Jordmor skulle strippe, men det gikk ikke, for der var alt "snurpet igjen".

De kommer når de kommer, tror jeg. ;)

Må det gå for han inni deg da? Trodde det var sperm som gjorde sakene?

Ja, det er spermen som gjør det. Det stoffet som er i sædvæsken er det samme som finnes i modningspiller (prostaglandiner).

Nope, sex funka ikke her.. Ei heller kanel, trappegåing, husvask o.l. Kjærringråd:-/

Det som funka var akupunktur:)

jeg er så redd nåler, så unngår det om mulig ^^ hehe, derfor er jeg nødt til å finne andre alternativer :P

Annonse

Sist starta regelmessige kynnere 10 min etter sex... Baby kom 14 timer senere :D

genialt! Håper jeg er like heldig!! :) jeg gjør hva som helst! Haha. Hvis det funker, skal jeg jammen meg bli poster-girl for sex for fødsel :P

Når vi skulle ha vårt andre barn fungerte det. Rett etter sex kom blødninger og rier. Riene stoppet litt opp igjen, men jenta ble født dagen etter på kvelden. Tvi tvi:)

håper det funker for meg også selvom han er min første ^^ åååh, jeg hadde blitt så glad! :D

Her funker ingenting. Sex, akupunktur, husvask, turgåing, nattlysjolje, svisker- nothing. Han har grodd fast her inne, 3 dager til termin og ingen tegn til noe.

Jordmor skulle strippe, men det gikk ikke, for der var alt "snurpet igjen".

De kommer når de kommer, tror jeg. ;)

kanskje man må være moden for at det skal funke? Var ikke moden dagen før termin, men håper jeg er kommet litt lenger nå :P

Sist starta regelmessige kynnere 10 min etter sex... Baby kom 14 timer senere :D

genialt! Håper jeg er like heldig!! :) jeg gjør hva som helst! Haha. Hvis det funker, skal jeg jammen meg bli poster-girl for sex for fødsel :P

Har troa på at det fungerer hvis man er moden jeg. :) Og det blr jo du være nå! Lykke til!! Skal krysse fingre for deg! ;)

Har troa på at det fungerer hvis man er moden jeg. :) Og det blr jo du være nå! Lykke til!! Skal krysse fingre for deg! ;)

tusen takk! :) det trenger jeg! Håper jeg har gode nyheter å komme med i morgen :P

Vi har prøvd sex flere ganger nå, ikke gitt resultat. Har ikke prøvd "rikshospitalets sex oppskrift". Virker tungt. Prøvd å komme selv, men intens og akutt hodepine og kvalme. Vet ikke om jeg er moden da. Er 2 dager på overtid. Blir nok å forsøke noen runder til. Samboeren setter i det minste stor pris på det :-)

Prøvde sex forge svangerskap. 9 dager på overtid. Hadde ganske mye kynnere hele kvelden. Sex sent på kvelden. Sovna med spermen inni meg. Og kynnerene gikk over til rier. Kl 10.56 formiddagen etter hva han ute. :)

Prøvde sex forge svangerskap. 9 dager på overtid. Hadde ganske mye kynnere hele kvelden. Sex sent på kvelden. Sovna med spermen inni meg. Og kynnerene gikk over til rier. Kl 10.56 formiddagen etter hva han ute. :)

godt å høre at noen har hatt god virkning av det! Blir optimistisk! :D

Her har ikke sex fungert i det heke tatt. Sist gang prøvde jeg modningsakupunktur og sex. Skulle settes i gang noen dager før termin. Kom inn og ble undersøkt. Helt umoden. Tapte mot 2 andre som ble igangsatt. Ble innkalt om kvelden og fikk en tablett for å settes i gang. Sov godt hele natta...var fortsatt like umoden om morgenen. Skulle få ny tablett, men fikk da først miniklyster. 6,5 time etter dette forsøket var barnet ute...! Fikk ett tips ett par dager før i gangsettelsen at miniklyster kunne hjelpe på å få i gang ting.

Skal settes i gang denne gangen også. Skal prøve ut miniklyster kvelden før. Har faktisk tro på det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...