Gå til innhold

Hjelp!! Min sønn har låst meg inne på badet og middagen står på komfyren!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har antageligvis tatt nøkkelen som står i låsen på badet, jeg gikk på do med eldste og da låste han døren. Han klarer ikke å få nøkkelen inn i låsen, han er helt hysterisk og er redd, han er 3 år.

Har ringt politiet men de hadde ikke kapasitet til å komme nå!!! Brannvesenet sier det er politiet sin oppgave! Jeg har sagt til politi og brannvesen at potetene koker på komfyren og fisk er inne i komfyren, men allikevel kan de ikke komme??? Har sitter her i 15 min å. Har ringt alle jeg kjenner, men alle er 1-3 timer unna!! ( har liten familie og få venner)

Hva gjør jeg? Maten var ferdig for 10 min siden.. Skal jeg bare sitte her å vente til set begynner å brenne???

Har bedt sønnen min gå in på rommet mitt og banke alt han kan på vinduet( vender ut mot gaten)

Hjelp!!!

Klarer ikke slå ut døren heller, kommer til å begynne å brenne snart

Har ull panikk sorry alle skrivefeil

Hjelp!!! Hva gjør jeg? Råd tips!!!?

Anonym poster: b09c78433a7b5dbd930b11a98e6fc9fd

Skrevet

Hva slags dodør har dere? Selv en barnehånd klarer å dirke opp en dodør med mindre du har brukt en ytterdør til det formålet.

Anonym poster: 4c0217b296d7b8f803c42d0efef4aab4

Skrevet

Hvor bor du?

Anonym poster: 45796ff38497c9a5c107cb827b1afda4

Skrevet

Vet du navnet på noen naboer? Gulesider.no, finn telefon nr og be de komme å hjelpe deg. Evt hoppe ut vinduet om det ikke er for langt nede?

Skrevet

Hvor bor du da? Kanskje noen her er i nærheten ?

Skrevet

Søk opp folk på nærliggende adresser og ring dem! :/

Skrevet

Har du noe som ligner på et flatskrujern på badet da? En litt bred hårspenne eller lignende? Prøv å låse opp med det

Skrevet

Hva slags dodør har dere? Selv en barnehånd klarer å dirke opp en dodør med mindre du har brukt en ytterdør til det formålet.

Er en tykk furudør, klarer ikke å dirke den opp, eneste jeg har til å dirke med er en saks..

Skrevet

Ring brannvessenet og si at det brenner!!!

Anonym poster: 9c8c786d386aed01aae4aefe6fe4ea53

Skrevet

Har du kanskje en neglefil på badet du kan dirke opp låsen med?

Eller noe tilsvarende

Anonym poster: de7eed6b0216ceafca94ce5ad908f3ba

Skrevet

Du har ikke en ts på badet da?

Hva er ts??

Skrevet

Jeg syns det høres litt rart ut at verken politi eller brannvesen rykker ut på dette..?

Skrevet

Søk opp naboadressen på gulesider.no og ring dem.

Kan alle dirke opp en baderomsdør? Det kan ikke jeg.

Anonym poster: 906cef24a1f72dbe50cd83ae0d01624d

Skrevet

Om du ikke greier å dirke opp en dør med saks, er du ganske talentløs. Det gjorde jeg da jeg var 7. Tannkostskaft, pinnsett, hva som helst.

Lille troll...

Skrevet

Bor litt øde til, naboene er bortreist på hytten snakket med demo går men skal prøve andre naboer talefot tips!! Lukter svidd og politet har fremdeles dikke kapasitet.

Skrevet

Særlig :P

Minner meg om den tråden med hun som hadde låst seg inne i hundeburet

Anonym poster: c9c843f7030aeaa0f8635896f3a77531

Skrevet

Er en tykk furudør, klarer ikke å dirke den opp, eneste jeg har til å dirke med er en saks..

Har dirket opp mange innerdører med saks;-)

Stikk den tynneste delen inn i den vannrette åpningen inni låsen og vri rundt.

Skrevet

Kan du klatre ut vindu? Forklare sønnen din hvordan han setter inn nøkkel? Ringe alle som bor i gaten (ring 1880 og få tlf nr)?

Skrevet

Du vet ikke hvem noen av naboene dine er ? Søk på adressen din, bare bytt ut med nermeste bolignummer. Så ringer du å får hjelp. Skynd deg. Røykutvikling kan skade deg og barnet. Og du risikerer brann.

Anonym poster: b7294cc220d73dff19aaa141195e43e6

Skrevet

Kan du klatre ut vindu? Forklare sønnen din hvordan han setter inn nøkkel? Ringe alle som bor i gaten (ring 1880 og få tlf nr)?

Hun har jo ikke naboer veit du.. ikke så lett..

Skrevet

Ganske så fantastik at du er rolig nok til å tenke på å legge inn inlegg på Dib om dette. Hehe. Men håper det ordner seg. Du får forsøke igjen å bryte ut døren. Eller ring brannvesenet og si at nå lukter det røyk.

Anonym poster: b7294cc220d73dff19aaa141195e43e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...