2 gull-ett i vente <3 Skrevet 16. februar 2013 #1 Del Skrevet 16. februar 2013 Her kan det bli en Sara, Ida eller Lovise:) blir det gutt derimot blir han navnløs:( vanskelig å finne fine guttenavn:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie88 Skrevet 16. februar 2013 #2 Del Skrevet 16. februar 2013 Vi får sannsynligvis en gutt, og skal hete josef. Men nå skal vi på ordinær ul på onsdag så da får vi jo se en gang til om det fortsatt er gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håperpåønskebaby Skrevet 16. februar 2013 #3 Del Skrevet 16. februar 2013 Vi venter gutt og har en del alternativ til navn (skal ha bibelsk), men hvilket det blir, bestemmer vi ikke før han er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaTuMa Skrevet 28. februar 2013 #4 Del Skrevet 28. februar 2013 Vi har ett jentenavn og ett guttenavn. Drømte at jeg fikk jente inatt, men har egentlig guttefølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dinabell77 Skrevet 3. mars 2013 #5 Del Skrevet 3. mars 2013 Hadde både jentenavn og guttenavn klart, og etter UL var det tydelig at det blir en gutt! Så da blir det en liten Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentene på haugen Skrevet 3. mars 2013 #6 Del Skrevet 3. mars 2013 vi trodde at vi skulle få en av hver. På UL viste det seg at det var to jenter så da måtte vi snu om på guttenavnet. Men er ikke helt spikret. Eneste som er synd at jeg ikke får bruke guttenavnet Mio. Hadde så lyst på det. Men men Er super glad for jentene i magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julimamma17 Skrevet 3. mars 2013 #7 Del Skrevet 3. mars 2013 ser ut til at det blir Amanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaTuMa Skrevet 7. mars 2013 #8 Del Skrevet 7. mars 2013 Vet ikke hva vi får. Men har ett guttenavn og ett jentenavn klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLK Skrevet 8. mars 2013 #9 Del Skrevet 8. mars 2013 julijenta vår skal hete tuva.. har vært forelsket i det navnet i mange år. og endelig får jeg bruke det. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
l89 Skrevet 14. mars 2013 #10 Del Skrevet 14. mars 2013 Jente her ifølge ordinær UL. Blir nok ei Charlotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart 4 barn <3 Skrevet 24. mars 2013 #11 Del Skrevet 24. mars 2013 Her blir det oppkalling , så Luna Elida eller Victor Aurelius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goingen Skrevet 30. mars 2013 #12 Del Skrevet 30. mars 2013 Her blir det Georges,oppkalt etter bestefaren min =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokblomst Skrevet 15. mai 2013 #13 Del Skrevet 15. mai 2013 Her blir det Aurora mellomnavn er foreløpig ikke klart. Det står mellom Isabel, Noelle og Amelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå