Gå til innhold

Middag man kan fryse ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til gode middagsretter som er gode til å fryse ned i porsjoner?

Lasagne, suppe og pizza er det eneste jeg kommer på. Lasagne kan jeg lage av squash i stedet for pastaplater, men pizza har jo uansett hvete i bunnen, men lager den ganske sunn likevel. Suppe er jeg ikke glad i, og siden pizza og lasagne inneholder nøyaktig det samme hadde det vært greit med noe variasjon.

Anonym poster: 3dee7a7625fc4e01e636aa8206fe3968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fryser alt av middagsrester (sånn smårester på talerken går i søpla)

Her "kan alt fryses" :) Har "reddet" meg flere ganger da jeg enten har vært blakk (noe jeg sjeldent er) eller er sliten og leter etter noe enkelt og lage :) Eneste er at kyllingen blir tørrere når man varmer den opp igjen

Skrevet

- kjøttkaker i brun saus

- wok

Anonym poster: a0921f7cc949f62fb1543e0c56bff760

Skrevet

Lapskaus (både lys og brun), karbonnader, kjøttboller, potetstappe... Var visst bare det jeg kom på i farten :)

Skrevet

Bankekjøtt, gryteretter, frikasseer, ferdigstekte steker, fiskegrateng. Ikke alt holder seg like lenge, men det er vel heller ikke noe poeng å fylle fryseren med mat som skal ligge i årevis (selv om svigermor har en tendens til å gjøre det ;) ).

Skrevet

Hjemmelagde fiskekaker, kjøttboller og tomatsaus har vi alltid i fryseren. Sundt og veldig enkelt å ta frem sammen med enkelt tilbehør.

Anonym poster: c988117ea171b8472a572187a5f3bd53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...