Gå til innhold

El-slim nå!!!??? Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positiv el-test for snart 2 uker siden. Har nå slimete, el-lignende utflod, men forventer mensen tirsdag el onsdag. Kan det være eggløsning? Evt tegn på tanta eller graviditetstegn?

Hjelp......

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan være tegn på el-slim:) Har du en eggløsningstest du kan ta? Er kanskje et tegn på at du har eggløsning? Trenger ikke være tegn på at tanta kommer:) Jeg får ikke slim før mens, men det er jo individuelt. Har du forsøkt å ta en graviditetstest?

Skrevet

Det kan også være tegn på graviditet. Lest akkurat om en jente her inn som hadde samme tegn. EL- lignende slim, og hun var gravid:)

Skrevet

Jeg hadde el-lignende slim sist jeg var gravid...kom noen dager før ikm :)

Skrevet

:)

Negativ graviditetstest i går fredag, men var jo 5 dager til mensen.Testa med digital el-test i dag, og den var negativ..... så er vel bare å vente (og håpe:) ).

Takk for svar:)

Skrevet

Har forresten kraftige murringer i mage og rygg+ vonde pupper, men tror nok dette er tegn på at TANTA kommer.....:), men....er jo lov å håpe:)

Skrevet

Man kan også få EL-slim fordi kroppen prøver slippe egget på nytt dersom det ikke gikk tidligere i mnd...

Skrevet

Tenkte kanskje det samme, så tross negativ el-test hoppa vi til køys:)

Skrevet

Trodde ikm var i går, men ingenting kom (har ustabil syklus etter MA i oktober) og negativ graviditetstest i dag. I dag hadde jeg derimot masse utflod og el-slim igjen, vondt og stikkinger, har ingen el-tester.

Håper på kommentarer og hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...