mama78 Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Jeg fullammer mini på 3 mnd på annenhver pupp til måltidene. Jeg pleier også å pumpe på puppen han ikke spiser på til kveldsmåltidet. Dvs. mini spiser feks på høyre pupp kl 19 og så kan jeg legge han, og da sover han i noen timer slik at jeg pleier å pumpe den andre puppen kl 21. Men det er så slitsomt. Har lyst til å slutte, men da går det mange timer før jeg får tømt den andre puppen... What to do? Hvis jeg dropper pumpingen, vil det da stabliseres, eller ender jeg opp med vanvittig spreng og tette melkeganger? ( har skjedd før og au, au)
Sisch Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Jeg vet ikke om svaret hjelper på spørsmålet ditt men jeg pleier også å gi fra annenhver side på dagtid, men fra begge sidene før han legger seg, for at han skal sove lengst mulig. Du risikerer å våkne med spreng på begge puppene på natta da, men her har det gått veldig bra hvertfall
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Jeg har stått opp et par ganger om natta og pumpet om jeg har våknet av spreng, ellers pumper jeg ikke. Og da har jeg bare pumpet sånn at jeg får letta på det verste trykket. Om du gjør det hver dag, vil jo produksjonen din stabilisere seg på et høyere nivå enn det baby trenger. Om du dropper det, vil du sikkert ha litt spreng noen dager, men så stabiliserer det seg nok i forhold til inntaket. Så jeg ville sluttet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå