Gå til innhold

Hvordan vasker dere nettene til Baby Safe Feeder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke jeg klarer å få dem helt rene, uansett hva jeg gjør. Skyller av og fjerner rester etter bruk, og har vasket dem både i oppvaskkummen og i oppvaskmaskina. Har kokt dem også. Hva gjør dere for å få dem rene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med vaskemaskina? Sammen med klær mener jeg.... Kan jo bare koke den etterpå mtp såperester.... Ikke prøvd altså, bare en tanke:-)

Skrevet

Jeg gnir de inn med zalo og skyller de, blir jo rene da men hender de er litt misfarget -men det skader jo ingen.

Skrevet

vasker de med zalo og skyller de etterpå. De blir rene ja, men spesielt hvis jeg har hatt eple i nettet, blir de misfarget, så jeg har en som jeg bruker til eple, de andre har jeg andre ting oppi, :-)

Skrevet

Han har fått en del eple i det siste, sikkert derfor de har blitt så misfargede! Skal gjøre som deg, Rødhette. Hva putter dere i nettene, forresten? Her går det som sagt mye i eple, og han er veldig glad i ananas.

Skrevet

Han har fått en del eple i det siste, sikkert derfor de har blitt så misfargede! Skal gjøre som deg, Rødhette. Hva putter dere i nettene, forresten? Her går det som sagt mye i eple, og han er veldig glad i ananas.

Vi bruker eple, pære, mango, honningmelon, og vannmelon. Favoritten er honningmelon.

Skrevet

Hvor gammle er babyene deres?

Mini er 6 måneder.

Hva kan jeg gi ham?

Skrevet

min er 6 mnd. har gitt frukt i nettet siden han var 5 mnd. vi gir eple, pære, mango, vannmelon og honningmelon.

Skrevet

Har kjøpt en genial sak i silikon som jeg bare kan skylle av; slipper å vaske nett og kjøpe nye etterhvert ;)

Skrevet

Idag prøvde vi nettet første gang.

Å det falt i smak!! :D

Eple var såå godt, han holdt lenge på før han ble lei.

Genialt.

Men jeg tenker å koke nettet? Da blir det nok rent?

Skrevet

Hva heter denne geniale saken i silikon? Og hvor får man kjøpt det?

Skrevet

Kjøpte den på Ebay; kostet under hundrelappen med frakt ;) Søkte på "baby safe feeder", merket heter Clevamama!

Skrevet

Jeg synes og nettet er vanskelig å få rent. Etter banan er det direkte uappetittelig. Har tatt oppvaskbørsten og børstet lett på nettet. Ellers har jeg faktisk kokt de.

Skrevet

Her kokes de rene og pene!

Når de er oppbrukt så kjøper vi nye :D

Geeeenial sak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...