Gå til innhold

Når satte deres babyer seg opp selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

min er 10,5 måned og gjør det ikke ennå.

Så da sitter aldri babyen din? Eller er da "lov" å sette den i stolen siden den er så stor? For man skal vel egentlig ikke sette babyen opp før den setter seg opp selv, men det er kanskje noe annet når de blir så store?

min er 10,5 måned og gjør det ikke ennå.

Så da sitter aldri babyen din? Eller er da "lov" å sette den i stolen siden den er så stor? For man skal vel egentlig ikke sette babyen opp før den setter seg opp selv, men det er kanskje noe annet når de blir så store?

Det håper jeg da ikke, for hu har sittet siden hu var 6 måneder.... da begynte hu å ville sitte på fanget i stede for å ligge, så ville hu heller sitte på gulvet enn å ligge, men hu har aldri satt seg opp selv... hm.....det er det samme med ståing... hu står selv, men har ikke reist seg opp selv ennå...

Annonse

Lillemor er nå 10,5 måneder, og satte seg opp selv da hun var nesten 10 måneder. ...men hun kunne sitte fra hun var ca 9 måneder. Vi pleide å sette henne på teppet på gulvet, for hun ville så gjerne sitte.... De to eldste var ca. 10 måneder og 8 måneder da de satte seg opp selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...