Gå til innhold

Kort regime og inseminasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da har tr meldt sin ankomst og jeg skal ringe inn mens i dag. Dessverre 4 dager før tiden. Noen som vet hvordagn det fungerer med kort regime på medisiner? Er det fastlåst med 5 dager pergotime-tabletter og 2 dager menopur-sprøyter før ul av folikler? Vi skal reise bort neste helg, så dersom det kun er helt slik må vi stå over forsøk denne mnd. Litt fortvila nå ja. Er vårt første forsøk vi skal igang med.

Håper noen vet hvordan dette fungerer og kan svare.

Endret av Venter og lengter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også den utfordringen ved et av mine AIH forsøk. Første forsøk hadde jeg 5 dager pergo + 2 dager Menorpur.

Ved neste forsøk måtte jeg ha hele 5 dager med menopur, og helgeturen ble allikvel realisert :) Så vi får satse på at du trenger mer stimulering ved dette forsøket.

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar. Håper også det, men vil ikke få tatt ul etter 2 dager på menopur. Er utenlands da :( Er vel på ul at dem ser om man trenger mer menopur?

Skrevet

Såvidt jeg kan huske, så ble det som du sier ja.. Håper at det løser seg for dere :)

Skrevet

Da hadde man pratet med Riksen. Får vite mer på mandag. Hun skulle høre med legene om jeg kunne ta en ekstra dag på sprøyter (nenopur). Dersom det gikk begynner jeg på pergotime nå på tirsdag og vi får forsøk i uka etter. Håper håper håper. Blir ei lang helg å vente.

Skrevet

Bare et spörsmål.. Ved inseminasjon, tar man progesteron fra insamineringen till evt testdagen? Altså sånne vaginalpiller. Bare lurer på hvor stor forskjell det er på IVF og AIH..

Skrevet

Dem har ikke sagt noe om medisiner etter inseminasjonen. Skal bare bruke pergotime tabletter i 5 dager. Deretter menopur sprøyter i 2 -3 dager, til slutt Ovitrelle eggløsningssprøyte.

Skrevet

Jaha er det sånn det er, ok takk for svar:) Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...