Gå til innhold

Helseteppe.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å få tak i mørk blå/kongeblå helseteppe.. Noen som vet hvor vi kan få tak i det. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har de hatt den fargen på Barn&utsyr hvertfall :)

Skrevet

Hvilken sted/by er det da? :)

Skrevet

Jeg kjøpte mørkeblått helseteppe på barnas hus. Oslo.

Skrevet

Jeg såg det på nettet i går.. Men oss bor rett ved Lillehammer. Så har ingen barnashus i nærheten.. Men skal alltids rekke inn dit før junior kommer til sommeren.

Takk for svaret. :)

Skrevet

Jeg såg det på nettet i går.. Men oss bor rett ved Lillehammer. Så har ingen barnashus i nærheten.. Men skal alltids rekke inn dit før junior kommer til sommeren.

Kan hende babyshop har og, på Hamar :-) Evt bestill på nett.

Skrevet

Kan hende babyshop har og, på Hamar :-) Evt bestill på nett.

jeg hadde håpet på at baby shop sku ha det da. Men jeg har vært innom de og de hadde kun lyseblå.. Ikke det jeg har lyst på. :) men syns det var merkelig at de kun har lyseblå når de har mørk rosa og mørk lilla til jenter.. Kunne da ha hatt litt større utvalg i guttefarger. :)

Skrevet

Helt enig. Liker heller ikke de lyseblå. Barnas hus har en egen serie som er av bedre kvalitet og dyrere enn helsetepper flest, men veldig verdt det synes jeg. Andre farger enn pastell og hvit, og de er bedre vevd. De har mørkebrun og beige og.

Tror forøvrig mamma kjøpte sånn middels-blå på princess. Du kan jo sjekke der og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...