Gå til innhold

Alva, Eline, Synne, Mari eller Johanne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eline vet jeg veldig mange små som heter. Tror vi har fire i omgangskretsen.

Alva er kjempefint!

Synne drømte jeg alltid om å kalle ei jente selv som yngre. Har gitt datteren min et annet navn, men er veldig veldig glad i navnet Synne.

Mari og Johanne er helt fine brukbare navn.

Rangerer slik: Synne, Alva, Mari, Johanne, Eline

Annonse

Jeg har ei Synne, så rangerer det øverst <3 Hun får mye positiv tilbakemelding på navnet sitt, og er den eneste som heter det her vi bor (ingen i bhg, eller på skolen). Alva er og kjempefint, var et av alternativene vi hadde ;-) Eline, Johanne og Mari har vi i omgangskretsen, og de ei fine de og!

Lykke til!

Tusen takk for svar alle sammen! Ja, jeg liker godt alle navnene. Synes de er tidløse, kanskje Alva er det navnet som er mest poppis nå... Kjenner ingen små jenter som heter noen av disse navnene, men er sikkert store forskjeller alt etter hvor en bor i landet! Liker også godt Olava, men kanskje litt spesielt...?

Annonse

Gjest Antarctica

Tusen takk for svar alle sammen! Ja, jeg liker godt alle navnene. Synes de er tidløse, kanskje Alva er det navnet som er mest poppis nå... Kjenner ingen små jenter som heter noen av disse navnene, men er sikkert store forskjeller alt etter hvor en bor i landet! Liker også godt Olava, men kanskje litt spesielt...?

Hvis du ikke vil ha noe poppis, dropp Alva, Eline og Johanne. Tror Mari og Synne er sjeldnest nå for tida. Olava er også " i stilen"- akkurat nå.

Endret av Pashla

1. Eline

2. Alva

3. Johanne

4. Synne

5. Mari

flotte navn alle sammen :)

Olava er også stilig! Hva med Olea? :)

Ja, mange fine navn! Olea er også fint, men vet om en del små som heter Lea og Elea og da blir det litt for likt synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...