Gå til innhold

Alva, Eline, Synne, Mari eller Johanne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lang liste med jentenavn jeg liker! Ønsker et navn som ikke altfor mange heter, kjenner ingen små med disse navnene... Kan dere rangere, hvilke liker dere/liker dere ikke? Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alva er kjempe fint! Synne også :)

Skrevet

1. Eline

2. Alva

3. Mari

4. Johanne

5. Synne

Men liker egentlig alle bortsett fra Synne.

Skrevet

1. Johanne/Johanna

2. Alva

3. Mari

4. Synne

5. Eline

Skrevet

Eline vet jeg veldig mange små som heter. Tror vi har fire i omgangskretsen.

Alva er kjempefint!

Synne drømte jeg alltid om å kalle ei jente selv som yngre. Har gitt datteren min et annet navn, men er veldig veldig glad i navnet Synne.

Mari og Johanne er helt fine brukbare navn.

Rangerer slik: Synne, Alva, Mari, Johanne, Eline

Skrevet

Liker veldig hodt Johanna:) men johanne er også fint!! Elina likrr jeg ogaå hehe... synne er søtt:)

Skrevet

Eline heter minstejenta mi og Synne skal lillesøster i magen hete så jeg heier på de, Mari og Alva er også kjempefine. Tror vi har veldig lik smak i navn :)

Skrevet

1. Alva

2. Eline

3. Johanne

4. Mari

5. Synne

Alle navna er fine! :)

Skrevet

Eline, Mari og Johanne er kjempefine synes jeg, klarer ikke velge en favoritt. Alva er helt ok. Synne liker jeg ikke.

Skrevet

Syns Synne er det fineste her, jeg!

Liker Alva minst, syns det er superkjedelig med alle tostavelsesjentenavnene som ender på -a.

Mari, Johanne og Eline er også superfine navn! Lykke til=)

Skrevet

Jeg har ei Synne, så rangerer det øverst <3 Hun får mye positiv tilbakemelding på navnet sitt, og er den eneste som heter det her vi bor (ingen i bhg, eller på skolen). Alva er og kjempefint, var et av alternativene vi hadde ;-) Eline, Johanne og Mari har vi i omgangskretsen, og de ei fine de og!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Ja, jeg liker godt alle navnene. Synes de er tidløse, kanskje Alva er det navnet som er mest poppis nå... Kjenner ingen små jenter som heter noen av disse navnene, men er sikkert store forskjeller alt etter hvor en bor i landet! Liker også godt Olava, men kanskje litt spesielt...?

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Tusen takk for svar alle sammen! Ja, jeg liker godt alle navnene. Synes de er tidløse, kanskje Alva er det navnet som er mest poppis nå... Kjenner ingen små jenter som heter noen av disse navnene, men er sikkert store forskjeller alt etter hvor en bor i landet! Liker også godt Olava, men kanskje litt spesielt...?

Hvis du ikke vil ha noe poppis, dropp Alva, Eline og Johanne. Tror Mari og Synne er sjeldnest nå for tida. Olava er også " i stilen"- akkurat nå.

Endret av Pashla
Skrevet

1. Eline

2. Alva

3. Johanne

4. Synne

5. Mari

flotte navn alle sammen :)

Olava er også stilig! Hva med Olea? :)

Skrevet

Olava er jo nydeleg :):)

Synne

Eline

Johanne

Alva

Mari

Skrevet

1. Eline

2. Alva

3. Johanne

4. Synne

5. Mari

flotte navn alle sammen :)

Olava er også stilig! Hva med Olea? :)

Ja, mange fine navn! Olea er også fint, men vet om en del små som heter Lea og Elea og da blir det litt for likt synes jeg!

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger, folkens!

Skrevet

Mari er et veldig kjedelig navn.

Synne er nydelig

Alva er også nydelig, men mer populært

Eline er nydelig

Johanne er helt greit.

Skrevet

Synne og Alva er flotte navn, men er nok de mest vanlige av de du har listet opp. Ellers synes jeg Mari og Johanne eller Johanna er flotte : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...