Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med lifeline care gravid?

Jeg startet på det i dag. Der er absolutt alt man trenger før og under graviditet. Greit å få en sunnest mulig kropp til man skal bli på tjukka:)

Hva bruker dere?

Skrevet

Jeg går også på samme som deg. Greit å vite at en får i seg det en trenger :)

Skrevet

Eg går også på det samme. Men slit litt med at det er så mange pillar. Er det virkelig nødvendig med alt? :-)

Skrevet

Jeg bruker også disse :) Har igjen bare for i morgen nå så må ut å kjøpe ny eske på lørdag :) Jeg tar ekstra Hemjern i tillegg og vitamin D3 i dråper som jeg drypper i et glass appelsinjuice. Spiser også en frisk blodappelsin hver dag. Synes nesten det er litt gøy at det er så mange enheter å svelge, blir 5 ting å ta hos meg da pluss dråpene. :) Har alt i ei skål på kjøkkenbenken som det står ''kosestund'' utenpå :)

Skrevet

Jeg har til nå bare tatt B-vit, multi mineraler og D-vit. Hvor lenge før forsøk har dere tatt Lifeline care? :) Tror også det er lurt å få i seg det nødvendige :)

Skrevet

Jeg begynte med dem så jeg har gått på dem i 3 mnd når jeg har egguttak i april :) Fikk beskjed om å ikke bruke alternative ting og ukritisk spise helsekost (urter osv.) da de vet for lite om hvilken effekt disse midlene har.

Skrevet

Takk for svaret :) Er nokk lurt å begynne litt før, så man for fylt opp lagrene i kroppen :) Fikk du beskje fra klinikken om dette med alternativt? Jeg liker å holde meg til det jeg vet er trygt testet osv. Altså apotekvarer og slikt :)

Skrevet

Ja fikk beskjed fra klinikken, sendte dem en mail ang. dette da jeg starta opp med disse tilskuddene :)

Skrevet

Så bra at det er flere her også som bruker dette:) det må jo bare være bra da:) jeg skal gå på de ca 2,5 m f før uttak. Gått på efalex mor og bar og folat før dette:) så lagrene skal bli fyllt opp:)

Bruker mannen deres noe kost tilskudd?

Skrevet

Lurt Fiemor, at du sendte dem en mail :) Har fått utrolig mange råd her inne, fra mange fine tråder. :) Føler dette vil øke sjansene mine for neste forsøk :) Godt spørsmål MammaHåp :) Det lurer jeg også på :P Tenker det kan vel ikke skade at mannen også får i seg de viktige vitaminene man trenger :) Men noen har kanskje konkrete svar på hva de bør ta? :)

Skrevet

Jeg har tatt de siden uke 6 og er nå i uke 34 ;)

Jeg synes det er godt å vite at man får i seg det man trenger :)

Jeg skal fortsette på de mens jeg ammer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...