Gå til innhold

Rare lyster på matvarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har noen av dere fått lyst på noen rare ting å spise eller har dere noe dere ikke klarer å spise om dagen?

Jeg har lyst på salte ting og lakris ,men lest at det ikke skal være så bra. Søte ting,Pepsi max,havregrøt og bananer smaker dårlig og det brekker jeg meg av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er VELDIG godt med en colaboks innimellom :D

Skrevet

Eg liker vanligvis ikkje snop i det heile tatt, men sjokolade er min store svakhet. Etter eg vart gravid har det heilt snudd, trykker i meg masse gummigodter mens sjokoladen får ligge i fred...foreløpig iallefall. :)

Skrevet

Spiser mye kiwi og lakris:)

Skrevet

Veldig glad i fruktsalat, appelsin, grønne epler og melkeprodukter. For noen uker siden gikk det i kulturmelk, etterhvert melk og oboy. Igår stjal jeg en yoghurt fra barna. Lakris med sitronsmak. Brødskive med leverpostei(må være nybakt, nytint eller ristet) evt rundstykke med kokt skinke og majones.

Saft!! Er ikke noe saftmenneske, men nå går det i saft.

Er sjokoman til vanlig og hadde drukket pepsi max en periode før jeg ble gravid. Nå vil jeg ikke ha det!! Kaffe er heller ikke noe særlig, men har faktisk drukket en kopp idag :-) gikk greit.

Er 10+3 nå :-)

Skrevet

LIte søtsug, noe jeg normalt har massevis av. Omtrent ikke spist en godisbit i det hele tatt den siste mnd. Det bare frister ikke.

Sluttet å spise kokt skinke også, frister ikke - tidligere var det på 80% av skivene mine.

Har en liten hang til syrlige ting: Te med sitron, appelsiner, tynn og iskald bringebær.

Sist var det grapefrukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...