Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kan vi begynne å bruke selen?

prinsen er 5 uker nå...

Skrevet

Aldri? Nei den kan vel brukes fra barnet er 3,5 kg mener jeg. Så ca fra fødselen.

Men jeg har ikke noen god erfaring med den. Vondt å bære mer enn 15 min.

Skrevet

Vi begynte å bruke vår når baby var 2-3 uker, tror det står fra ca 4 kg. Funket kjempefint for oss, men gutten vår ble fort stor og jeg kjente det veldig godt i skuldrene visst jeg brukte den over litt lengre tid, feks på shopping. Babyen stortrivdes i babybjørnen og sovnet raskt. Jeg hadde den simpleste utgaven av baby bjørn, den uten hoftebelte osv, så vi byttet til ergobaby bæresele etter 4 mnd og er superfornøyd, har brukt den masse:)

Skrevet

Begynte å bruke den når baby var 4 mnd. Glemte den helt bort. Er genial hvis man er på kjøpesenter

Skrevet

Ja den er genial om du har lyst på vondt i nakke/rygg. Hvis ikke det er intensjonen din vil jeg anbefale en annen formsydd bæresele. Manduca eller ergo f eks.

De er lagd så man kan bære i timesvis uten å få vondt.

Skrevet

Du får prøve deg frem. Jeg har både bæresele og bæresjal. Gutten veier 8,2 kg og er tung. Men går helt fint å bruke babybjørn. Jeg får ikke vondt.

Gutten vår er så varm av seg og hater derfor bæresjal.

I babybjørnen setter jeg han sånn at han ser fremover. Han elsker det.

Men nå bruker jeg den svært sjeldent. Brukt den 3-4 ganger. Men se gangene jeg har brukt den syntes jeg den er genial

Skrevet

Jeg har flere seler, men snuppa på snart 4 mnd liker seg best i babybjørnen. Da ser hun litt, i motsetning til i de andre, hvor hun har fjeset mot meg. Bruker den ikke lenge om gangen, så vond rygg er ikke noe tema:-) bør ikke brukes med hodet fra deg før baby kan holde hodet oppe, da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...