Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her fikk eldste juniorseng til 2 års dagen, :-) Grunnen var at vi syns han var stor nok for en ny seng.

Skrevet

Vi skal se på sengehest til helga. Hun er 2 i slutten av april.

Her skal jenta vår bli storesøster i juli og har lyst til å bytte i god tid før det. Men bytter nok ikke enda. Har ikke lyst til å skaffe og kvitte meg med en sprinkelseng til. Selv om vi har fått tilbud om en gratis.

Skrevet

Førstemann fikk juniorseng da han var rett under året pga at han klarte å klatre ut av den... Følte da det var tryggere med ny seng da han til tider slo seg ganske mye i det han heiv seg over kanten.

Nr 2 som er snart 4 år sover i sprinkelseng fremdeles. Men vi har tatt av ene siden og festet på en sengehest. Det gjorde vi vel da hun var ca 3 år. Hun klarte ikke å komme seg ut av den og måtte derfor rope på oss hvis hun våknet på natten, og dermed vekket hun hele huset.

Nr 3 blir 2 år i mai og sover nok i sprinkelseng en stund til :)

Skrevet

Nr en byttet fra sprinkel til juniorseng da han ble tre år. Lillebror som er ett år, kommer til å bli i srinkelsenga lenge til. :-)

Skrevet

Vi byttet da hun var 18 mnd og lillesøster på 4 mnd overtok grindsengen. Pappaen snekret sengehest og malte den lys rosa :) :) Gikk kjempe fint! Skjønner ikke helt hvorfor man absolutt skal ha dem i grindseng så lenge jeg? 4 år? Det syns jeg faktisk er litt lenge..men vi er alle forskjellige.

Gjest sussie77
Skrevet

Eldstemann var akkurat fylt 2 år. Da skulle lillesøster på 4 måneder overta. Yngstemann er 20 måneder og skal få juniorseng nå.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Vi byttet litt før 2-års dagen.

Lillebror skulle overta sengen, i tillegg forsøkte hun (ukontrollert) å klatre ut av den et par ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...