Gå til innhold

Ny ul i dag:)

Gjest Håpernestegang:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra! :-D

Det er helt utrolig mye gode nyheter her om dagen ja. Blir så glad hver gang jeg ser gode resultater fra ultralyd for folk på dette forumet :-)

Selv er jeg 12 uker i morgen, og hørte hjertelyd nå i dag :-) ser ut til at det er siste graviditet for meg også :-D

Annonse

Klarer liksom ikke helt puste ut. Alle dager med lite eller ingen bevegelse og smerter i magen skaper bekymring.

Begynner å bli utrolig sliten av konstant bekymring.

I dag bestilte jeg doppler! Hadde bestemt meg for ikke å kjøpe det for er redd for å ikke finne lyden og få helt panikk. Likevel er det en doppler på vei i posten til meg.....

Huff vet veldig hvordan du har det. Jeg er 17 uker og i dag er jeg veldig bekymret. Kjent lite liv i dag. Vet det er tidlig enda. Men har kjent daglig liv siden uke 14. Var hos legen når jeg var 16+6 da slet legen med å finne hjertelyden. Hun fant den til slutt.

Jeg har ikke doppler selv. Men nå vurderer jeg å kjøpe. Selv om det er litt sent

Jeg kan sende deg min doppler når jeg angrer på kjøpet:) ser for meg å ikke finne hjertelyd hjemme, full panikk, lege, ul...

Husk at du nettopp har vært på kontroll og du er fantastiske 17 uker!! Dette går bra!!! Jeg føler at de dagene magen har vokst litt kjenner jeg lite liv. Babyen har vel flytter på seg og fått bedre plass. Den tumler nok rundt der inne:)

Vi får trekke pusten litt begge to i dag:)

Aldri for sent med doppler. :-) jeg brukte min hele svangerskapet sist, hver gang jeg syntes det gikk for lenge mellom sparkene. :-) og så er det bare å selge den etterpå. Jeg lånte bort min (angelsound) til to venninner i svangerskapene deres, og nå bruker jeg den igjen selv, fungerer akkurat like bra :-)

jeg er i uke 31, kjenner kraftige spark hver dag, men lillegutt er mer aktiv noen dager enn andre. når han har en stille dag, kjenner jeg at jeg blir litt bekymret. men da drikker jeg er stort glass iskaldt saft og legger meg på ryggen i 10 min og kjenner etter bevegelse. da kjenner man som ofte liv :)

vet jeg selv ikke klarte å puste ut før etter ordinær UL (vel kanskje litt etter det ;P)Men! dette går så bra damer! nå er dere som alle andre gravide! :) bare å glede seg :)

Annonse

Lykke til på onsdag!! Det tror jeg går helt fint:) vi venter med offentliggjøring til etter ordinær ul som er om 2 uker.. Men det synes jo litt, så mange som kikker. Gruer meg litt til at alle skal vite det, inkl sønnen vår. Fallhøyden blir så stor når han vet det.

Men positive tanker nå:)

Anbefaler følgende utprøvd behandling for bekymring, stikkende smerter i magen og bekkensmerter:

Hjemmedag, ul, ny veske, skolebrød og te:) i tillegg er det strålende sol!!

Knall! Det var en oppskrift jeg skal følge. UL på fredag og har tenkt å ta fri. Kanskje starte dagen slik som du beskriver, mulig med unntak av ny veske da jeg har altfor mange allerede ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...