Lil-Lobster Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Hei og hopp. Jeg har nå prøvd å bli gravid siden feb 2012. Ble gravid i mars, men mistet i spontanabort. Ble deretter gravid igjen i mai, denne gangen endte det med en MA. En stor psykisk påkjenning, men har etterhvert lagt det bak meg og ser på ny frem til den dagen jeg forhåpentligvis blir gravid på ny..... Har også en spontanabort i 2006 bak meg. Har derimot et lite problem.. Jeg har alltid hatt regelmessige menstruasjoner med en syklus på 28 dager. Men etter MA i juli har menstruasjons syklusene vært uregelmessige. Alt fra 25 til 36 dager.. Har tatt eggløsningstester de siste månedene, men de er og blir negative. No smiley face for me Er det vanlig at syklus og eggløsning blir "rotete" etter MA? Begynner å bli sliten av prøvingen. Ønsker så gjerne å gi min datter en liten søster eller bror... Min datter er 11 år... Noen her som har erfaringer/ kunnskap om dette?? Setter stor pris på om noen ønsker å dele sine kunnskaper :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå