Gå til innhold

Har dere masse kynnere/stramming i magen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at magen plutselig begynner å stramme seg og det skjer mange ganger for dagen, når jeg sitter,. røyser meg opp etter å ha sotte, På jobb, ja uansett hva jeg gjør...

Er dette noe som er vanlig mon tro? Er jo ikke direkte behagelig heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg har det. Forværres ved stress, og ved full blære;) så forsøker å unngå begge deler. Ro ned når du kjenner det, hvis de er ubehagelige. Skal ikke være farlig så fremt de ikke kommer regelmessig og er vonde. Kan evt være teng på uvi som i værste fall kan føre til for tidlig fødsel, så hvis fu frykter det, og kynnerne har kommet veldig plutselig, så ville je nok levert inn en urinprøve til legen.

Skrevet

Jeg tror det er litt forskjell på hvor mye man har slike kynnere og sånn :) Jeg har kun om jeg er veldig sliten eller anstrenger meg veldig / går i mange mange timer, vet ikke om det er vanlig heller.

Skrevet

Min også gjør det inni mellom. Men varer bare 15-20sekunder ca, trodde kynnere varte lenger? Eller? Kommer stort sett når jeg ligger å slapper av og om jeg er sliten.

Skrevet

synes de kommer hele tiden, hele dagen:/ hadde ikke dette sist så det er veldig nytt for meg og synes det er ubehagelig :/ litt skremmende.. men får vel høre med jordmor på UL til uken :))

Skrevet

Jepp, jeg har masse masse kynnere. Får kynnere uansett hva jeg gjør, kan våkne midt på natten og ha kynnere. Men de forverres når jeg er i aktivitet da, blir ubehagelige, sterkere og av og til med nedpress. Er det plagsomt så hadde det kanskje vært lurt å roe ned tempoet litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...