Gå til innhold

Jeg er lykkelig, siste dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

NOENSINNE i mitt liv i 2. trimester! Siste dag idag. Ahhh, det er schønt:) aldri, aldri mer gravid, må bare holde ut tolv uker til. Og det tror jeg faktisk at jeg greier.

Hurra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, bra for deg!Har også kun 2 dager igjen til jeg hopper over til 3.trimester, og dette er absolutt siste gang for meg også, tre barn holder i massevis!!

Hurra for oss!:)

Skrevet

haha, bra for deg!Har også kun 2 dager igjen til jeg hopper over til 3.trimester, og dette er absolutt siste gang for meg også, tre barn holder i massevis!!

Hurra for oss! :)

Nei æsj, rekna feil.har fire dager igjen av 2.trimester!

Skrevet

I morgen kommer jeg også etter :-)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Noen er glade for å bli ferdig med barn også ser jeg ;)

Hilsen ei som nettopp er begynt! ;)

Men lurer i grunn på når 3 trim starter? uke 26?

Skrevet

Heldige dere!!! Her starter uke 26 og 100 dager igjen til fredag. De siste 100 dagene for resten av mitt liv! Jeg skal heller ikke ha fler enn de to vi nå få :-)

Skrevet

Har igjen to dager i 2. tri her. Mitt andre barn dette, så tror dette er siste gangen, men skal aldri si aldri.. ;-)

Skrevet

Starter uke 28 :)

Må bare presisere at jeg mener 3. trimester starter da :) Jeg er ikke mer enn i uke 25 :P
Skrevet

Haha så bra! Har det akkurat som deg, tenker hver dag (nesten) at dette skal jeg ALDRI gjennom igjen - hurra! Må da greie de siste ukene da ;) Lykke til videre! Måtte det gå fort og greit for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...